kenneth bager til mp3
Fra : tmejer@gmail.com

Dato : 06-05-06 00:15

Hej alle

Jeg har et problem med min nye kenneth bager cd; fragments from a space
cadet. Jeg vil gerne have den kopieret over på min ipod. Men jeg kan
kun kopiere den i windows media player til wma-format. Er der nogen der
ved hvordan jeg kan få den lavet om til mp3 så jeg kan høre den på
vej til arbejde?

På forhånd tak
Thomas

Fra : Thomas

Dato : 06-05-06 10:52

<tmejer@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hvis du har NERO installeret, kan du rippe den deri. Enten direkte til MP3,
eller til Wav (Som du så kan konvertere til MP3 i et andet program)

Mvh. Thomas

Fra : DonE_8700

Dato : 06-05-06 11:04

Thomas skrev:
> [...]
>
> Hvis du har NERO installeret, kan du rippe den deri. Enten direkte til MP3,
> eller til Wav (Som du så kan konvertere til MP3 i et andet program)

Eller dette lille program: yamipod
--
DonE

Fra : DonE_8700

Dato : 06-05-06 11:07

Sorry-----det var til at ligge mp3 på ipod og afspille dem.
--
DonE

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-05-06 23:18

[...]

er det media player 9?

hvis ja så prøv at opgradere til 10'eren - i den er der mp3 understøttelse
og det fungerer helt smertefrit.
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-05-06 18:01

<tmejer@gmail.com> wrote:

> [...]
> kun kopiere den i windows media player til wma-format. Er der nogen der
> ved hvordan jeg kan få den lavet om til mp3 så jeg kan høre den på

kan du ikke rippe den i iTunes ? Jeg har da aldrig oplevet at en plade
ikke vil importeres i iTunes med mindre den har copy control eller hvad
det nu hedder.

I så fald afleverer du den bare igen og beder om at få dine penge igen.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : tmejer@gmail.com

Dato : 09-05-06 21:02

Hej alle.

Tak for svarene og undskyld jeg ikke har vendt tilbage længe.
Jeg kan ikke rippe den i iTunes eller media playeren (10'eren) for den
eneste måde jeg kan få adgang til musikken på computeren er ved at
bruge den medfølgende player og den kan kun kopiere i wma-format. Hvis
ikke det var fordi det var så fed en plade så havde jeg for længst
afleveret den igen. Hvorfor tror de at de kan stoppe piratkopiering ved
at gøre det besværligt for almindelige mennesker at bruge musikken
som de selv vil?