Paul van dyk, til københavn den 24.5-06 me~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 01-05-06 18:54

hejsa NG

i følge han www side kommer han til københavn den 24.
men jeg har søgt men kan ikke finde du af hvor eller tid.
nogle af jer der kender nået til det ???
der stå på www siden
24.5.06 Copenhagen
Politics Of Dancing -Tour Vol.2 / Copenhagen / Okyo

håber at i kan hjælpe mig

thomas

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 01-05-06 19:05

har fundet ud af det

thomas

Fra : Peter S.

Dato : 02-05-06 11:44

Thomas Pedersen wrote:
> har fundet ud af det

og hvor er det så?

Fra : Just George

Dato : 02-05-06 12:56

Peter S. had these thoughts

> og hvor er det så?

Club Okyo, Billetlugen.dk står som forhandler.
Koster 175kr plus gebyr.

--
Just George.
Strengere straf til fartbøller: