rhcp
Fra : tina hedeman

Dato : 25-04-06 07:08

hej med jer

var der nogen herinde der var så heldige de var til rhcp koncert i den grå
hal?
og hvordan var koncerten?
hilsen tina

Fra : Peter

Dato : 25-04-06 20:16

tina hedeman wrote:
> hej med jer
>
> var der nogen herinde der var så heldige de var til rhcp koncert i den grå
> [...]
Det var jeg. Jeg vandt 2 billetter gennem P3 på en genindspilning af
Scartissue (=Arvæv).
Selve koncerten: Det var magisk at træde ind i den tilrøgede hal og
stille og roligt slendre frem til scenekanten. Ingen panik, ingen masen
og skubben. Det ku' li'så godt ha'været en aften med Niels Hausgaard.
Hallen blev langsomt fyld op, men slet ikke til bristepunktet.
Klokken 21.15 gik bandet på - Flea, Chad og John kom ind og jammede
derudaf. Det var SÅ flippet, at man stod så tæt på dem. Anthony joinede
ind og så gik det ellers derudaf med nye og gamle sange. Naturligvis var
det det gamle materiale, der rykkede mest, da man jo ikke kender andet
end Dani California, men den var altså fed live!
Jeg ku' stå i timer og kigge på Fleas fingre (ALLE fingre) fare op og
ned af bassen altimens han sprang rundt. Det var SÅ vildt. Bandet gav
den fuld skrue, men desværre led koncerten under, at der var mange, der
bare var inde for at se giraffen, og de virkelige fans, der sikkert
ville gi' deres højre arm for en billet, ikke var inde til at løfte
stemningen til klimaks. Ærgerligt, og en smule pinligt.
De små kiks der var, synes jeg ikke gjorde noget. Det fik det ned på et
meget menneskeligt plan. Ingen laserstråler, videoskærme osv. Bare rock
og rul på lydstyrke 1000.
Jeg tror ikke jeg vil se dem lige med det samme igen - det kan kun blive
ringere end i søndags. Magisk.

/Peter

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 26-04-06 09:16

On Tue, 25 Apr 2006 08:08:29 +0200, "tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk>
wrote:

>hej med jer
>
>var der nogen herinde der var så heldige de var til rhcp koncert i den grå
>hal?
>og hvordan var koncerten?

Fantastisk!!
-det er noget særligt at se de helt store på en lille scene.

Har også lidt billeder derfra:

http://jacobdinesen.net/galleri/Red%20Hot%20Chili%20Peppers,%20Den%20Gr%E5%20Hal,%202006/index.html
--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : Peter

Dato : 26-04-06 17:26

lotJacob Dinesen wrote:

> Fantastisk!!
> -det er noget særligt at se de helt store på en lille scene.

> [...]
Flotte billeder! Viser virkelig den energi som jeg også oplevede i
søndags. I sandhed en storslået aften!

/Peter

Fra : tina hedeman

Dato : 26-04-06 19:09

hej

ja det er flotte billeder, og det så ud til i havde en god aften. i er
heldige i bor på øen nogengange
også synes jeg jo også han er lidt lækker anthony kiedes
hilsen tina

Fra : Peter

Dato : 26-04-06 20:13

Jacob Dinesen wrote:

> Fantastisk!!
> -det er noget særligt at se de helt store på en lille scene.

> [...]
Hvordan fik du iøvrigt billet?
Ifølge Politiken var der angiveligt folk, der ville betale 10.000,- for
armbåndet ... sindssygt. På den anden side havde det måske fået
stemningen en anelse i vejret - der var godt nok mange stivstikkere iblandt.

/Peter

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 26-04-06 23:22

On Wed, 26 Apr 2006 21:13:27 +0200, Peter <ihatespam@cybercity.dk>