Lanois i Vega
Fra : Ukendt

Dato : 24-04-06 15:53

Hej,

Hvad synes folk om Daniel Lanois-koncerten i Vega igår / på Train i forgårs?

Jeg var i Vega, og manglede måske noget mere steelguitar, men ellers var jeg
vildt begejstret!

Jeg kunne seriøst godt have undværet opvarmningen, dog. Damn, jeg blev
næsten aggressiv! Hvad hed de? Bare så jeg kan undgå det en anden gang...

--
/ Kristian
http://www.hammerhaj.dk

Fra : Davidsen

Dato : 25-04-06 13:36

"Kristian" <ingen> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kunne seriøst godt have undværet opvarmningen, dog. Damn, jeg blev
> næsten aggressiv! Hvad hed de? Bare så jeg kan undgå det en anden gang...

Modsat dig, savnede jeg ikke mere af hans steel guitar, men jeg synes det
var en fed koncert!
Dæl'me gode folk han havde med sig, og dejligt humør.

Hvis man skal være sådan, manglede der måske lige det sidste for at få salen
til at koge. Personligt ville jeg gerne ghave hørt mere fra "Shine".
5 af 6 stjerner...

Opvarmningen: Helt enig! Mage til selvsmagende "art school shit" skal man da
heldigvis lede længe efter. Vidste ikke om man skulle grine eller græde.
Mener at damen hed Nanna Jacoby, men jeg nægter at Google hende.

Mvh
Davidsen

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-06 12:24

Hey!

[klip]
> Hvis man skal være sådan, manglede der måske lige det sidste for at få
salen
> til at koge. Personligt ville jeg gerne ghave hørt mere fra "Shine".
> 5 af 6 stjerner...

Jeg tror måske folk var lidt for gamle til det helt store kogeri - der hvor
vi stod (midt i, nærmest) følte jeg mig nærmest som en årsunge. Og jeg er da
alligevel på den anden side af de 30. De havde også lukket pænt mange
ind...

Men uha, det var en god koncert! Efter min mening var orkestret helt
eminent, men alligevel syntes jeg bedre om orkestret han havde med, sidste
gang han var her. Det var vist i 2004 og dengang var det med Daryl Johnson
og Brian Blade.

Men der var klart mere traditionelt kog på denne gang!

--
/ Kristian
http://www.hammerhaj.dk