Sang med Peter Frodin
Fra : The Dude

Dato : 22-04-06 00:52

Jeg leder efter en titel på en duet med Peter Frödin.

I videoen står to mænd og vandet plasker ned af dem, jeg er ikke helt sikker
men den anden er måske Jimmy Jørgensen. Teksten i sangen handler om at de
tager afsted sammen med to piger, og den ene drikker sig stang bacardi, til
sidst slipper de af med pigerne for de vil hellere have hinanden, og i
sangen synger han "pludselig gik det op for mig at man sagtens kan dele".

Fra : Lars Frandsen

Dato : 22-04-06 06:44

"The Dude" <the_danish_dude@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sidst slipper de af med pigerne for de vil hellere have hinanden, og i
> sangen synger han "pludselig gik det op for mig at man sagtens kan dele".

"Rørvig" med Lex & Klatten.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : The Dude

Dato : 22-04-06 09:22

Mange tak!!!

Fra : Kaj Larsen

Dato : 23-04-06 12:48

Hejsa

Det er nemlig lige Lex og klatten, numeret kan købes hos føtex musik butik
til ca 8 kr.
Findes desuden på vhs med klip fra tv showet,hedder bare Lex og klatten.

Kaj Larsen