Rapnummer fra reklame
Fra : Thomas

Dato : 18-04-06 21:38

Hej NG

Nogen der kan hjælpe mig med titlen og kunstner til nummeret til en
telefonreklame (tror jeg nok.......) en dims der kan modtage radio (ja
hvem gider også bruge en telefon til at snakke i nu om dage), hvor en ung
man går ned af gaden og lytter, og hvor man hører et "mix" af forskellige
numre, og hvor det sidste nummer er et hvor der synges noget lignende.
"there's not a problem I can't fix, cause I can do it in the mix".........

På forhånd tak

Thomas

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-04-06 21:43

Thomas skrev:

"there's not a problem I can't fix, cause I can do it in the mix"

Indeep - Last Night A DJ Saved My Life (er mit bud, da jeg ikke har
set/hørt rekvalmen, men har prøvet google)

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Bare min mening

Dato : 18-04-06 21:55

Det er helt korrekt.

Ralph.

Fra : Thomas

Dato : 19-04-06 13:49

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in message
> Thomas skrev:
>
> "there's not a problem I can't fix, cause I can do it in the mix"
>
> Indeep - Last Night A DJ Saved My Life (er mit bud, da jeg ikke har
> set/hørt rekvalmen, men har prøvet google)

Jeg takker

Mvh

Thomas