Title og kunstner
Fra : Webpoint

Dato : 17-04-06 18:42

Hej

Kan huske en musikvideo fra mine yngere dage, hvor man ser en lille ( ung )
pige som sidder på en bakkeside, alt imens hendes far eksperimentere med en
vejrmaskine.

I løbet af sangen ser vi et par biler som nærmere sig og en gruppe
embedsmænd hopper ud og tvinger faderen med ind i bilen.

Sidst ser vi ham vinke farvel til pige.

Jeg mener selv, at det er wuthering Heights med Kate Bush, men er bestemt
ikke helt sikker.

Hvad siger I ?

Kim

Fra : Ole Thomsen

Dato : 17-04-06 18:44

Webpoint wrote:

> Jeg mener selv, at det er wuthering Heights med Kate Bush, men er
> bestemt ikke helt sikker.

Running up that Hill?

Ole Thomsen

Fra : AW på ZRX

Dato : 17-04-06 18:58

> Running up that Hill?

Nope - det er "Cloudbusting" han er ude efter.

Allan

Fra : Ole Thomsen

Dato : 17-04-06 21:14

AW på ZRX wrote:

> Nope - det er "Cloudbusting" han er ude efter.

Du har ret. Med Donald Sutherland.

Ole Thomsen