Bandønsker på Roskilde Festival 2006
Fra : Koeffe

Dato : 17-04-06 13:26

Nå, selvom programmet i år ser ret lovende ud, vil jeg da
gerne lige have lidt hjælp til at få to bands på Roskilde i
år, som jeg slet ikke forstår ikke er booket endnu:

Jack Johnson (US)
- Helt vildt rar singer/songwriter musik, med masser af
sjæl. Han får snart kommercielt gennembrud (har lige set en
tv reklame for hans "nye" CD), så hvis hans skal spille på
Roskilde efter deres egen "upcoming-ånd" skal det vist være
nu.

Rock Hard Power Spray (DK)
- De har så vildt meget sceneshow og attitude at det er helt
utroligt. De er upcoming, de er nyskabende (i DK i hvert
fald), de har har vundet den største rockkonkurrence -
Emerganza, og så er deres navn opfundet under en Roskilde
Festival.

Så hvis nogen gider gå ind på
http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=2c0000c&code=45
og stemme på disse to bands, så ses vi til deres koncerter
helt oppe foran! Wehey!

--
Koeffe

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 17-04-06 15:45

Koeffe wrote:
> [...]
> http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=2c0000c&code=45
> og stemme på disse to bands, så ses vi til deres koncerter

Jeg ville da hellere stemme på nogle andre...

Sisters of Mercy

Deine Lakaien

Front 242

Tiamat

Manowar

Apocalyptica

Die Krupps

Kraftwerk

Rhapsody

System of a Down
--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : lars.lauridsen@gmail~

Dato : 17-04-06 16:38

Ang. Jack Johnson, er da det synd at sige han ikke har fået
kommercielt gennembrud endnu? Det er vist bare i DK vi er lidt
bagefter.

Da jeg var i USA, New Zealand og Australien sidste forår/sommer, blev
"in between dreams" solgt og spillet alle steder.

Mvh.
Lars

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 18-04-06 15:43

On Mon, 17 Apr 2006 14:26:13 +0200, Koeffe wrote:

> Så hvis nogen gider gå ind på
> http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=2c0000c&code=45
> og stemme på disse to bands, så ses vi til deres koncerter
> helt oppe foran! Wehey!

Desværre, har allerede stemt (som sædvanlig), men på nogle andre bands.
Bl.a.

Frontline Assembly (på turne til sommer)
Dead Can Dance (tror aldrig de har været i DK. Tager jeg fejl?)
Kraftwerk (igen! De var fedest i '98)

Fra : Morten S Hansen

Dato : 18-04-06 19:10

> Jack Johnson (US)

Jeg kender ikke en eneste Backpacker (og der er nolge stykker) som ikke er
kommet hjem med et par af hans cder!
Kunne være ok at se på Roskilde - der ville sikkert være masser af søde
piger til sådan en koncert!

> Rock Hard Power Spray (DK)

Jeg vil vædde en fadøl fra mixertårnet foran Orange på at de kommer til at
åbne Oragne i år! Dansk up-coming rock med gang i plejer at være
opskriften... Nogen der tør tage væddemålet op??!

Selv håbede jeg meget på at Flaming Lips ville lægge vejen forbi - men nu
hvor de spiller i Tivoli er chancen ikke særlig stor...
Samme gælder i øvrigt Radiohead...

Af små danske bands (camping scenen?) kunne jeg godt tænke mig at se Song
to the Siren, The River Phoenix (selvom de nok fortjener bedre da de
allerede har været på Camping to gange som Softporn), og Cinnober.

Og til slut lidt namedroppring: Eels, Ben Harper, Teitur, The White Stripes,
Diefenbach, Gorillaz og "Kashmir with special guest: David Bowie!"

/morten

Fra : Koeffe

Dato : 18-04-06 20:44

"Morten S Hansen" <undertegnede@SLETmail.dk> skrev i en
meddelelse news:44452b74$0$15784$14726298@news.sunsite.dk...

| Ben Harper,

Jep, ham har jeg også ønsket mig i mange år, og fik ham så
sidste år... eller var det forrige? kan ikke lige huske. Men
det var super fedt. Men han turnerer jo også med Jack
Johnson (Ben Harper er jo faktisk med på JJ's ene plade).
Såeh..... man har jo lov at håbe....

--
Koeffe