Website, hvor man kan associere sin musiks~
Fra : Linda Justi

Dato : 14-04-06 19:02

Jeg fik for 2-3 år tilbage et link af en kammerat til en amerikansk side,
hvor man kan taste sin navnet på sit yndlingsband og få systemet til at
foreslå bands/solister i samme genre i et diagram bestående af cirkler, der
overlappede hinanden afhængig af fællesnævner. Det minder om www.pandora.com
princippet, men giver ikke links til lyd.

Jeg er ved at gå amok over, jeg ikke længere har det link og min kammerat
har også forlist det til hans store ærgelse. Er der nogen her, der kender
sitet?

-Lin.

Fra : Anders Buch

Dato : 14-04-06 23:22

"Linda Justi" <nowayjose@mail.dk> skrev

> [...]
> foreslå bands/solister i samme genre i et diagram bestående af cirkler,
> der overlappede hinanden afhængig af fællesnævner. Det minder om

Måske

http://www.liveplasma.com/

?

- Anders

Fra : Tom Jakobsen

Dato : 15-04-06 05:12

Ellers kan jeg anbefale og oprette en profil på last.fm og kaste et
plugin efter sin afspiller (windows - linux - mac - o.s.v)

http://www.last.fm/downloads.php?showplatform=Windows

Efter en lille periode vil der blive oprettet en stattestik over de
numre de har lyttet til og der vil være netradio tilpasset hvad der
forhåbentlig falder i din smag.
Derudover får man nogle musikalske "naboer" og ved at kigge lidt på
deres lister kan man finde inspiration til nye kunstnere.

http://www.last.fm/user/tomze

Derudover kan stattestiken over de numre du afspiller vises på din
webside... du bestemmer selv om det skal være "lige afspillet" eller
ugens "hitliste" samt vælger imellem flere temaer.

http://imagegen.last.fm/minimalDarkRecent/recenttracks/tomze.gif

Venligst
Tom

Fra : Tom Jakobsen

Dato : 15-04-06 07:30

Kunne iøvrigt være ganske morsomt om der var mange som meldte sig til og
vi fik lavet en usenet gruppe hos last.fm.
Så snart en gruppe har 15 medlemmer bliver der lavet en stattestik på
hele gruppen.
(det sker *vist* også i en gruppe på 12 jeg er med i så måske er 15 ikke
nødvendigt)

Fra : Ole Thomsen

Dato : 15-04-06 07:46

Tom Jakobsen wrote:
> Kunne iøvrigt være ganske morsomt om der var mange som meldte sig til
> og vi fik lavet en usenet gruppe hos last.fm.

Jeg er klar.

http://www.last.fm/user/Oletho/

Ole Thomsen

Fra : Lars Frandsen

Dato : 16-04-06 08:45

"Tom Jakobsen" <togtoooooosse@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gruppen.
> (det sker *vist* også i en gruppe på 12 jeg er med i så måske er 15 ikke

Jamen det har vi da:
http://www.last.fm/group/dk-kultur-musik

18 medlemmer indtil videre.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Tom Jakobsen

Dato : 17-04-06 19:22

Lars Frandsen wrote:

> 18 medlemmer indtil videre.

20 !..

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-06 20:13

On Mon, 17 Apr 2006 20:22:26 +0200, Tom Jakobsen
<togtoooooosse@yahoo.dk> wrote:

>20 !..

21

Fra : Lars Frandsen

Dato : 17-04-06 21:17

> 21

Keep'em coming!
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Lin

Dato : 20-04-06 20:43

> Måske
>
> http://www.liveplasma.com/
>
> ?
>
> - Anders

Jaaah! Nemlig. Du aner ikke hvor jeg har ledt. Jeg kender en, der også
bliver glad nu. Tack så mycket!

~Lin