MP3 ripper
Fra : Mort1s1

Dato : 14-04-06 17:46

Er der nogen. her i gruppen, som kan anbefale (fortælle hvor jeg finder) en
gratis MP3 ripper ?

Mvh
Mort1s1

Fra : Max

Dato : 14-04-06 17:54

Hej Mort1s1

> Er der nogen. her i gruppen, som kan anbefale (fortælle hvor jeg
> finder) en gratis MP3 ripper ?

CDex er nem og god.

http://www.mp3-converter.com/cdex.htm

Mvh Max

Fra : Eliasen

Dato : 14-04-06 23:29

"Mort1s1" <sletmortensens@huskkunmail.dk> wrote in message
> Er der nogen. her i gruppen, som kan anbefale (fortælle hvor jeg finder)
> en
> gratis MP3 ripper ?

Når man er gammel Mac-dreng falder det en lige for at skrive iTunes -
www.apple.com/itunes

--
Eliasen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 20-04-06 21:19

On Fri, 14 Apr 2006 18:46:10 +0200, "Mort1s1"

http://www.mgshareware.com/ - Freerip...

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 24-04-06 15:14

On Fri, 14 Apr 2006 18:46:10 +0200, Mort1s1 wrote:

> Er der nogen. her i gruppen, som kan anbefale (fortælle hvor jeg finder) en
> gratis MP3 ripper ?

EAC:

http://users.pandora.be/satcp/eac-qs-en.htm

--