Ny Red Hot Chili Peppers-video
Fra : Christian Muus

Dato : 09-04-06 11:34

http://www.redhotchilipeppers.com/news/news.php?uid=174

I den nye RHCP video parodierer de forskellige kunstnere gennem tiden. Jeg
spottede umiddelbart:

Beatles
David Bowie
Nirvana unplugged
Europe? (eller noget andet puddelhunde-80'er-heavyrock)
Dem selv
Elton John?
Sex Pistols?

Flere?

Fra : Martin

Dato : 09-04-06 16:28

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> David Bowie
> Nirvana unplugged
> Europe? (eller noget andet puddelhunde-80'er-heavyrock)

Elvis, Jimi, Tom Petty (ham med hatten?), ham der den kvind-agtige fra Cure,
the Clash, puddelrocken er måske Def Leppard?
Jeg kan ikke gætte hvem ham med pighalsbåndet skal være!
martin

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 12-04-06 00:22

Martin wrote:
> [...]
> fra Cure, the Clash, puddelrocken er måske Def Leppard?
> Jeg kan ikke gætte hvem ham med pighalsbåndet skal være!

Det er da Marilyn Manson?
og så Prince
> martin

/lasse

Fra : Christian

Dato : 10-04-06 12:50

> [...]
> David Bowie
> Nirvana unplugged
> Europe? (eller noget andet puddelhunde-80'er-heavyrock)

Andre end mig der kom til at tænke på Blur - Conutry House da de lige hørte
starten?

mvh

Christian

Fra : Christian

Dato : 10-04-06 12:55

"Christian" <chr.juel@_remove_gmail.com> wrote in message

> "Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in message

Jeg

Og green day vil jeg gætte på

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-04-06 09:26

Christian wrote:

> Andre end mig der kom til at tænke på Blur - Conutry House da de lige hørte
> starten?

Jeg kom til at tænke på Tom Pettys Last Dance with Mary Jane. Hvis
den afspilles lidt hyurtigere end normalt, lyder det præcist som dette
RHCP nummer.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Christian

Dato : 11-04-06 13:45

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message
Christian wrote:

> [...]
>
> Jeg kom til at tænke på Tom Pettys Last Dance with Mary Jane. Hvis
> den afspilles lidt hyurtigere end normalt, lyder det præcist som dette
Enig! havde jeg slet ikke tænkt på.

mvh

Christian

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-04-06 10:54

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-04-06 15:47

Christian Muus wrote:
> http://www.redhotchilipeppers.com/news/news.php?uid=174
>
> I den nye RHCP video parodierer de forskellige kunstnere gennem tiden.

Det er ellers noget af en ørehænger de har fået lavet der. Jeg har
siddet og hørt den adskillige gange idag og glæder mig at til at hele
albummet udkommer. Jeg syntes ikke så meget om By The Way - det album
var ikke funky nok.

Fra : Propellen

Dato : 11-04-06 20:53

Christian Muus skrev:

> Flere?

Pearl Jam? En 3 minutters tid inde...

Men fed video & kewl track..

--
/Propellen

"Don´t pull low... Unless you are!"

"The sky is not the limit. The ground is"