Bang Bang
Fra : preben nielsen

Dato : 09-04-06 06:33

Sidste sommer var der en nu udgave af det gamle Nancy Sinatra
nummer "Bang Bang", som blev spillet konstant på mange danske
radiostationer. Meget irriterende dengang :) ...men nu har jeg
brug for at vide, hvem nummeret var med.

Nogen forslag ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Holst

Dato : 09-04-06 08:39

preben nielsen wrote:

> [...]
> radiostationer. Meget irriterende dengang :) ...men nu har jeg
> brug for at vide, hvem nummeret var med.

Audio Bullys?

Fra : D.Hansen

Dato : 09-04-06 11:15

nemlig.

Audio Bullys - Shot you down

D.Hansen

Fra : preben nielsen

Dato : 09-04-06 20:49

"Holst" <newsmar06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Audio Bullys?

Glimrende forslag, men det er ikke den

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Jacob E.

Dato : 09-04-06 21:19

preben nielsen wrote:
> "Holst" <newsmar06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Glimrende forslag, men det er ikke den

Jo, det er!!!!

Fra : Peter Heide

Dato : 10-04-06 02:57

"Bang bang...he shot him down...bang bang..."

Det er Cher. Sonny and Cher.....fra de glade 60ere

Fra : Peter Heide

Dato : 10-04-06 03:01

Fuck no ; det VAR med Nancy Sinatra....blev genopdaget m. filmen Kill Bill 1

Fra : Peter Heide

Dato : 10-04-06 03:09

Hold da kæft. Glem Alt mit ævl. Drukket for meget vin igen !

Yes yes yes....ja...jeg ved godt ...osv

Fra : Morten Steen

Dato : 10-04-06 07:30

> Glimrende forslag, men det er ikke den

Rapperen Young Buck lavede også en udgave, hvor han samplede omkvædet fra
Nancy Sinatra-udgaven.
Hans version hed også bare Bang Bang.

Morten

Fra : Jacob E.

Dato : 10-04-06 10:18

Morten Steen wrote:

> Rapperen Young Buck lavede også en udgave, hvor han samplede omkvædet
> fra Nancy Sinatra-udgaven.
> Hans version hed også bare Bang Bang.

Det er muligt.... men det harmonerer bare ikke med:
preben nielsen wrote:
> Sidste sommer var der en nu udgave af det gamle Nancy Sinatra
> nummer "Bang Bang", som blev spillet konstant på mange danske
> radiostationer....

/Jacob

Fra : Holst

Dato : 10-04-06 11:45

Jacob E. wrote:

> Det er muligt.... men det harmonerer bare ikke med:

Til gengæld harmonerer det jo meget godt med Audio Bullys, men det var
ikke dem, Preben søgte.

Fra : Morten Steen

Dato : 10-04-06 11:42

> Det er muligt.... men det harmonerer bare ikke med:

Det kan der være noget om. Men jeg har da hørt værre. :)

Morten