Teksten til: L'important C'est La Rose
Fra : Kert Rats

Dato : 08-04-06 14:22

Kan nogen her i NG finde den, da post den her i NG.

Og ja, jeg har prøvet google.

Venligst

Kert Rats

Fra : AW på ZRX

Dato : 08-04-06 14:26

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> wrote in message
> Kan nogen her i NG finde den, da post den her i NG.

Toi qui marches dans le vent,
Seul dans la trop grande ville,
Avec le cafard tranquille,
Du passant
Toi qu'elle a laissé tomber
Pour courir vers d'autres lunes,
Pour courir d'autres fortunes,
L'important.

Refrain :
L'important,
c'est la rose,
l'important,
c'est la rose,
l'important,
c'est la rose,
crois-moi.

Toi qui cherches quelque argent
Pour te boucler la semaine,
Dans la ville, tu promènes
Ton ballant,
Cascadeur, soleil couchant,
Tu passes devant les banques,
Si tu n'es qu'un saltimbanque,
L'important.

Refrain

Toi, petit, que tes parents
Ont laissé seul sur la terre
Petit oiseau sans lumière
Sans printemps
Dans ta veste de drap blanc
Il fait froid comme en Bohème
T'as le coeur comme en careme
Et pourtant.

Refrain

Toi pour qui, donnant donnant,
J'ai chanté ces quelques lignes,
Comme pour te faire un signe
En passant
Dis à ton tour maintenant
Que la vie n'a d'importance
Que pour une fleur qui danse
Sur le temps.

Refrain (2x)

Allan

(Stadig ingen der har et bud på den rapsang jeg efterlyste for et par indlæg
siden ????)
(Ingen der har Vi har langt igen med Birgit Lystager ????)

Fra : Kert Rats

Dato : 08-04-06 15:17

"AW på ZRX" <allan@malwisFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Refrain
>
> Toi pour qui, donnant donnant,
> J'ai chanté ces quelques lignes,
> Comme pour te faire un signe
> En passant
> Dis à ton tour maintenant
> Que la vie n'a d'importance
> Que pour une fleur qui danse
> Sur le temps.
>
> Refrain (2x)
>

> Allan
>
> (Stadig ingen der har et bud på den rapsang jeg efterlyste for et par
> indlæg siden ????)
> (Ingen der har Vi har langt igen med Birgit Lystager ????)

Tusind tak for dit svar!
Hvor fandt du teksten??? Giv meget gerne tilbage melding.

Vedr. Vi har langt igen med Birgit Lystager:
Jeg har googlet efter Vi har langt igen med Birgit Lystager, dog uden held.
Jeg læste dog at den er fra 1972.
Prøv i et antikvariat, f.eks. www.accord.dk. Der får jeg flere hits - kik
selv med ved at klikke på linket.

Bedste hilsner fra

Kert Rats

Fra : AW på ZRX

Dato : 08-04-06 15:40

> Tusind tak for dit svar!
> Hvor fandt du teksten??? Giv meget gerne tilbage melding.

Jeg googlede bare efter titlen efterfulgt af "lyrics". Det virker næsten
altid.

> Vedr. Vi har langt igen med Birgit Lystager:
> Jeg har googlet efter Vi har langt igen med Birgit Lystager, dog uden
> held. Jeg læste dog at den er fra 1972.

Den er penge værd på vinyl. Jeg vil dog bare have den som mp3.

> Prøv i et antikvariat, f.eks. www.accord.dk. Der får jeg flere hits - kik
> selv med ved at klikke på linket.

Jeg var mest ude efter om den kunne fås som download.
Den er til slag på op til flere auktioner, men er som reglel hundedyr, og så
får man den på vinyl (har skippet pladespilleren for nogle år siden)

Allan

Fra : Kert Rats

Dato : 08-04-06 15:56

> [...]
> Den er til slag på op til flere auktioner, men er som reglel hundedyr, og
> så får man den på vinyl (har skippet pladespilleren for nogle år siden)

Prøv også at kikke efter compilations-cd'er. Det er ofte, at man støder på
gamle ting fra 1970'erne udgivet på cd.
Jeg har selv Anette Klingenberg på cd med bl.a. "Snart er du mer' end sytten
år" og "Slabadubadelle".
STORT!!

Go' jagt frem over.

Allervenligst