Dumt spørgsmål!
Fra : Frøkjær Koncert

Dato : 06-04-06 19:24

Dette er givetvis et dumt spørgsmål, men jeg tager chancen: Er der
kun 27 medlemmer i denne gruppe? Bliver dennne danske gruppe om musik
så kun læst af 27 forskellige mennesker, eller er det de som kan
skrive eller hvordan fungerer dette egentlig. Jeg mener musik må da
interessere utrolig mange danskere... eller ??

(Ja ser man på den danske tv-sendeflade kunne man jo tro at det ikke
interesserede nogen...

Fra : Hauge

Dato : 06-04-06 20:07

Hej
Frøkjær Koncert wrote:
> Dette er givetvis et dumt spørgsmål, men jeg tager chancen: Er der
> kun 27 medlemmer i denne gruppe?

Nej givetvis ikke, der er sikkert mange flere.

> Bliver dennne danske gruppe om musik
> så kun læst af 27 forskellige mennesker, eller er det de som kan
> skrive eller hvordan fungerer dette egentlig. Jeg mener musik må da
> interessere utrolig mange danskere... eller ??

Problemet er at dem der skriver i denne gruppe virker meget snævre i
musikstil, dvs. er der nogen der skriver om andet musik end det der er "oppe
i tiden", bliver de mødt med latterlige kommentarer, så disse skribenter
finder andre steder. Prøv at skrive om danskpop eller tysk schlager, så
skal du bare se

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060406190705@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-04-06 20:21

"Hauge" skrev i en meddelelse

> [...]
> finder andre steder. Prøv at skrive om danskpop eller >tysk schlager, så

for slet ikke at tale om Sækkepiber og Orgel Musak

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Lund

Dato : 06-04-06 21:56

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:44356a05$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> for slet ikke at tale om Sækkepiber og Orgel Musak

Oh dear! og jeg har lige afsløret at jeg lytter til det tyske projekt med
Gregoriansk munkesang. Det burde da virkelig afføde nogle kommentarer

Mic.

Fra : Max

Dato : 06-04-06 22:04

Hej Michael

> Oh dear! og jeg har lige afsløret at jeg lytter til det tyske projekt
> med Gregoriansk munkesang. Det burde da virkelig afføde nogle
> kommentarer

Du kan da få den kommentar at jeg engang imellem lytter
til koret fra The Russian Orthodox Church.

Mvh Max

Fra : Michael Lund

Dato : 06-04-06 22:17

> Hej Michael
>
> Du kan da få den kommentar at jeg engang imellem lytter
> til koret fra The Russian Orthodox Church.

Fedt nok og når vi så er derovre øst på, så lytter jeg også Red Army Choir,
men ellers har jeg det meget godt

Mvh.
Michael

Fra : Max

Dato : 06-04-06 22:44

Hej Michael

> Fedt nok og når vi så er derovre øst på, så lytter jeg også Red Army
> Choir, men ellers har jeg det meget godt

Mandekor syntes jeg kan lyde godt, jeg kan også godt lide de
der sange for kor fra de gamle pirat film og sådan noget.

Forøvrig så når der er middelalderfestival her i byen, ja så spiller
de kormusik i en af de gamle kirker, det får de små hår op og stå.

Mvh Max

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-04-06 20:15

"Frøkjær Koncert" skrev i en meddelelse

> [...]
>så kun læst af 27 forskellige mennesker, eller er det de >som kan
>skrive eller hvordan fungerer dette egentlig.

nope der er 28 hvis man tæller mig med

Is There Anybody Out There? (Waters)

spøg til side , jeg læser næsten alle indlæg her i gruppen
mest sådan fra sidelinien , a og til bliver det til et svar eller et indlæg
det tror jeg der er rigtig mange der gør

Fra : Max

Dato : 06-04-06 21:19

Hej Frøkjær

> Dette er givetvis et dumt spørgsmål, men jeg tager chancen: Er der
> kun 27 medlemmer i denne gruppe? Bliver dennne danske gruppe om musik
> så kun læst af 27 forskellige mennesker, eller er det de som kan

Nu er der altså ikke noget som hedder medlemmer på usenet, så
hvor har du den ide fra at gruppen kun læses af 27 medlemmer ?

Mvh Max

Fra : Hauge

Dato : 06-04-06 21:30

Hejsa Max
Max wrote:
> Nu er der altså ikke noget som hedder medlemmer på usenet, så
> hvor har du den ide fra at gruppen kun læses af 27 medlemmer ?

Måske fordi han kan tælle 27 skrivende personer i gruppen, eller noget i den
stil. Jeg kan ikke selv tælle så langt, kommer aldrig længere end til 10...
;)

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060406203024@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Max

Dato : 06-04-06 21:52

Hej Hauge

> noget i den stil. Jeg kan ikke selv tælle så langt, kommer aldrig
> længere end til 10... ;)

Hvis du putter begge hænder i lommen bliver det vel
til 11 på en god dag :)

Ps: Ja, men antallet af skribenter fortæller jo intet om hvor mange
personer der abonnere på gruppen.

Mvh Max

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 06-04-06 22:09

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> enriched usenet with:

> Hejsa Max

Mit bud var også en optælling, men jeg fik det til 93(1) forskellige
postere i den sidste uge. Det er selvfølgeligt at nogle af dem er den
samme, der har skiftet afsendernavn.

> Måske fordi han kan tælle 27 skrivende personer i gruppen, eller noget
> i den stil. Jeg kan ikke selv tælle så langt, kommer aldrig længere
> end til 10... ;)

Du kunne jo tage tæerne med til hælp

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 06-04-06 22:10

Lars Kyndi Laursen <spam_me_senseless@mail.dk> enriched usenet with:

> 93(1)

Når man lover en fodnote, så skal man også huske at lave den.

(1) 94 med mig selv

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 07-04-06 07:39

The weakest link "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid>, dared to
write this anyway:

>Hej Frøkjær

>Nu er der altså ikke noget som hedder medlemmer på usenet, så
>hvor har du den ide fra at gruppen kun læses af 27 medlemmer ?
>
>Mvh Max

Kære Frøkjær

Det er nok fordi, man blive mødt af sådan en gang gammelklog,
bedrevidende lort som ovenstående, hvis man skriver herinde.

Jeg læser selv med på sidelinien.

Fra : Max

Dato : 07-04-06 07:41

Hej Thomas

> Jeg læser selv med på sidelinien.

Det klær dig også bedst at holde kæft.

Mvh Max

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 08-04-06 09:43

The weakest link "Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid>, dared to
write this anyway:

>Hej Thomas

>Det klær dig også bedst at holde kæft.
>
>Mvh Max

Og dit var ikke et surt opstød på et ellers relevant spørgsmål?

Fra : Max

Dato : 08-04-06 09:55

Hej Thomas

> Og dit var ikke et surt opstød på et ellers relevant spørgsmål?

Nej, det var faktisk et spørgsmål til spørgeren om hvordan han
nåede frem til det tal han nævnte og en forklaring til ham hvorfor
man intet kan sige om hvor mange der lytter/skriver med her.

Mvh Max

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-04-06 18:51

"Thomas Lund Hansen" skrev i en meddelelse

> Det er nok fordi, man blive mødt af sådan en gang >gammelklog,
> bedrevidende lort som ovenstående, hvis man skriver >herinde.

Ja eller sure opstød som dit

Fra : Frøkjær Koncert

Dato : 08-04-06 08:33

Du godeste... !!! Ku det ikke være dejligt om dette forum blev brugt
til at skrive om MUSIK?? ...Og alskens andet pubertets-vrøvl kunne
flyttes til et andet (børnechat??)-forum? Jeg tror da virkelig på, at
det er forklaringen på, at alt for få bruger dette glimrende medie!
Fortsat god weekend, kære læsere...

Fra : Hauge

Dato : 08-04-06 08:39

Frøkjær Koncert wrote:
> Du godeste... !!! Ku det ikke være dejligt om dette forum blev brugt
> til at skrive om MUSIK?? ...Og alskens andet pubertets-vrøvl kunne
> flyttes til et andet (børnechat??)-forum?

Hvorfor startede du så selv denne tråd?

> Jeg tror da virkelig på, at
> det er forklaringen på, at alt for få bruger dette glimrende medie!

Uenig. Der er mange der bruger det, men for få der aktivt gør noget positivt
for at gøre det bedre.

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060408073914@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Hauge

Dato : 08-04-06 08:42

Hej igen
Frøkjær Koncert wrote:
> Du godeste... !!! Ku det ikke være dejligt om dette forum blev brugt
> til at skrive om MUSIK??

Jeg kan reelt kun finde indlæg fra dig, der omhandler reklame for din bog om
Allan Olsen, udover et enkelt indlæg om "Midt om natten".. Prøv selv at være
lidt aktiv, istedet for at hælde dine pubertetsproblemer over på os andre.

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060408074208@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-04-06 19:18

Frøkjær Koncert wrote:
> [...]
> flyttes til et andet (børnechat??)-forum? Jeg tror da virkelig på, at
> det er forklaringen på, at alt for få bruger dette glimrende medie!

Nu er der millioner af brugere af Usenet, så jeg ved ikke om vi er "alt
for få". Om vi er "nok" i dk.kultur.musik er svært at svare på. Det er
ikke mit indtryk at DKM er mindre lødigt og pubertetsagtigt end så mange
andre fora. Tværtimod mener jeg at DKM og Usenet i det hele taget borger
for noget mere kvalitet i diskussionerne end så mange andre steder. Det
er måske blandt andet fordi folk ikke gider installere en news-reader
eller fordi de web-interfaces der findes er usexede. Men det holder
måske også de værste idioter væk

/David