Søger årstal på Dansk trance release
Fra : Just George

Dato : 06-04-06 18:51

Jeg har fået fingrene i en vinyl maxi fra det hedengangende
Odenseanske pladeselskab Outloud Records, som lå på Hunderupvej,
men der står ikke noget årstal på maxien.
Gruppen hedder Sonar Flowers og nummeret hedder Probe, og findes
i 3 versioner på den:
Outside: Probe (alm version)
Loudside: Sunflowermix + Knowhow Remix.

Kender nogen denne Danske/Odenseanske release og evt hvilket årstal at
den er fra ?

--
If some one asks, i'm:
Just George

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 07-04-06 19:46

"Just George" <gotno@dress.nowhere> skrev i en meddelelse
> [...]
> Loudside: Sunflowermix + Knowhow Remix.
>
> Kender nogen denne Danske/Odenseanske release og evt hvilket årstal at

Hej,

Jeg fandt dette link: http://www.discogs.com/release/535944

mvh

Carsten Pedersen

Fra : Just George

Dato : 08-04-06 11:51

Carsten Pedersen had some thoughts and wrote this:

> "Just George" <gotno@dress.nowhere> skrev i en meddelelse

> [...]
Takker, men vidste godt at de havde den på deres liste, men
desværre ikke med årstal.
Jeg håbede nemlig på at nogen her kendte til den og hvilket år
at den udkom.
--
If some one asks, i'm:
Just George

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 09-04-06 17:17

> [...]
> desværre ikke med årstal.
> Jeg håbede nemlig på at nogen her kendte til den og hvilket år

Kan du bruge dette? årstal: 1993

http://66.249.93.104/search?q=cache:Ty0IbcseMWkJ:www.soundstation.dk/data/products/37398.aspx+probe+%22sonar+flowers%22&hl=da&gl=dk&ct=clnk&cd=3

mvh

Carsten Pedersen

Fra : Just George

Dato : 09-04-06 18:50

> [...]
>
> http://66.249.93.104/search?q=cache:Ty0IbcseMWkJ:www.soundstation.dk/da
> ta/products/37398.aspx+probe+%22sonar+flowers%22&hl=da&gl=dk&ct=clnk&cd

Tivertifald
Tak Carsten.
--
If some one asks, i'm: