U2 Vertigo koncert
Fra : Ukendt

Dato : 05-04-06 21:36

Hej i gruppen

Lige før jul viste TV Danmark U2 Vertigo koncerten, eller i hvert fald det
meste af den. Der var især een sang, som var fantastisk god, som jeg ikke
lige har bemærket før. Det er en sang hvor kun Bono synger, og hvor der
stort set kun er stortromme hele sangen igennem. Jeg mener at kunne huske,
at der blev sunget noget om "lay down your weapons" eller noget i den stil.

Jeg fik mig DVD'en i julegaven, men synes ikke at jeg kan finde den sang på
DVD'en... Var det ikke samme koncert der blev vist i TV eller var den et
andet sted fra? DVD koncerten er fra 9/10 maj i Chicago.

Kan nogen hjælpe mig med titlen på sangen?

På forhånd tak.

Bjarne

Fra : Lars Petersen

Dato : 05-04-06 23:31

> [...]
> der stort set kun er stortromme hele sangen igennem. Jeg mener at kunne
> huske, at der blev sunget noget om "lay down your weapons" eller noget i

Det lyder som "Love and peace or else"

/Lars