Kunsten at kontakte play.com
Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-04-06 11:33

Er det bare mig, eller er det ikke ret svært at finde en kontakt e-mail
adresse på play.com?
Deres helpdesk er en stak FAQs der ikke rigtig kan hjælpe mig. Eneste
kontakt mulighed jeg har fundet er "Technical problem browsing our site"

Mit problem er at jeg ville egentlig gerne have en Fiona Apple
dobbelt-CD
(http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page=title&r=CD&title=924290) men
den er temporarily out of stock.
Er der nogen herinde der ved om det i virkeligheden betyder man bare
skal glemme alt om at se den udgivelse, eller om de rent faktisk kun har
varer "udstillet" som det er muligt at købe?

Har desværre erfaret at en del DVD og bogbutikker har en tendens til at
reklamerer med varer der for længst er gået ud af produktion, eller af
anden grund ikke kan skaffes.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-04-06 14:46

Robert Eriksen wrote:
> Er det bare mig, eller er det ikke ret svært at finde en kontakt e-mail
> adresse på play.com?

terms at play . com plejer at virke.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann