Olsen Banden
Fra : Torben Brøndum

Dato : 03-04-06 13:09

Hej!

Er der nogle der kan skaffe musikken fra olsen banden filmene?

Hilsen Casper / Torben Brøndum

Fra : Holst

Dato : 03-04-06 13:21

Torben Brøndum wrote:

> Er der nogle der kan skaffe musikken fra olsen banden filmene?

Har du spurgt din pladepusher?

Jeg ved, der findes em 3CD- eller 4CD-boks med en titel i stil med "100
Gode af Bent Fabricius Bjerre". Mon ikke den er på den?

Fra : Ove Thomsen

Dato : 04-04-06 06:37

> Er der nogle der kan skaffe musikken fra olsen banden filmene?
>
> Hilsen Casper / Torben Brøndum

Kendingsmelodien er med Papa Bue og den er garanteret på en af deres
opsamlings CD'er. Elverhøj er indspillet et hav af gange, selvom versionen
i filmen er speciel og Lumbye musikken fra "på Sporet" kan garanteret
findes på en CD med Tivoli's Promenadeorkester.
Bent Fabricius's stemningsmusik derimod er garanteret aldrig indspillet da
det er komponeret direkte til filmen. Der er en bestemt "melodi" spillet på
en klarinet som jeg garanterer for at 90% af alle danskere vil kunnne
genkende.

Fra : Just George

Dato : 04-04-06 12:16

Ove Thomsen had some thoughts and wrote this:

> Kendingsmelodien er med Papa Bue og den er garanteret på en af deres
> opsamlings CD'er.

Jeg kan hjælpe med Cutfather & Soulshok's version af den
--
If some one asks, i'm:
Just George

Fra : Kong Kurt

Dato : 04-04-06 12:29

On Mon, 3 Apr 2006 14:09:29 +0200, "Torben Brøndum"
<tbr@Xtorben-broendumX.dk> wrote:

>Hej!
>
>Er der nogle der kan skaffe musikken fra olsen banden filmene?
>
>Hilsen Casper / Torben Brøndum

Har du en gyldig E-mailadr.

thiemer@splitad.dk
--