den med telefonen
Fra : GK

Dato : 31-03-06 18:52

hej jeg har lige et spørgsmål ,, jeg har fået den sang på hjernen .den med
,, telefonen den ringer og ringer men jeg tager den ikke for jeg ved der er
dig ... hvad hedder den .og hvem er gruppen der har lavet den ,,, syntes at
den er skide god har hørt den i radioen men har ikke fået fat i hvem der har
lavet den er der en venlig sjæl der vil hjælpe mig

mvh gk

Fra : Ellegaard Skytte

Dato : 31-03-06 18:59

"GK" <GK@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har
> lavet den er der en venlig sjæl der vil hjælpe mig

Sterling med "Ubesvaret opkald". Gendigtning af et Brian Eno-nummmer begået
af Steffen Brandt, men med noget, der minder mest om Brian Enos egen musik.

MVH Claus Ellegaard Skytte, Ringe

Fra : GK

Dato : 31-03-06 19:51

"Ellegaard Skytte" <bces@midtfyn.net> skrev i en meddelelse

> [...]
musik.

> MVH Claus Ellegaard Skytte, Ringe
>
> tusind tak for det ,,, det var dejligt at få det opklaret

mvh gk