Solgte "S.O.A.P." egentlig godt i udlandet~
Fra : Thomas H.

Dato : 31-03-06 16:25

Grunden til mit spørgsmål er, at jeg i går så en udsendelse hvor Saseline
fra S.O.A.P. skulle invitere nogle andre kendte til middag, og hun boede i
noget der mest mindede om en penthouse-lejlighed med 32" fladskærm i
køkkenet, store panoramavinduer med udsigt ud over København og hele
molevitten.

Så ikke for at snage, men jeg undrede mig bare over at de alligevel havde
tjent så godt på det jeg egentlig betragtede som en udviddet døgnflue

Fra : Michael Lund

Dato : 31-03-06 19:21
Fra : Thomas H.

Dato : 01-04-06 08:36

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Omkring 1,5 mill. cd'er ifølge dette link:
> http://www.radionyt.com/artikel/default.asp?Start=10&mode=subcat&kategori=AR&year=2005&month=6

Hmmm, det er vel egentlig ok

Fra : Just George

Dato : 01-04-06 10:16

Michael Lund had some thoughts and wrote this:

> Omkring 1,5 mill. cd'er ifølge dette link:
> http://www.radionyt.com/artikel/default.asp?Start=10&mode=subcat&katego
> ri=AR&year=2005&month=6

Og sikkert størstedelen i Asien.
--
If some one asks, i'm:
Just George

Fra : Jacob E.

Dato : 31-03-06 20:09

Thomas H. wrote:
> [...]
>
> Så ikke for at snage, men jeg undrede mig bare over at de alligevel
> havde tjent så godt på det jeg egentlig betragtede som en udviddet

Mon ikke det er kæresten, som har tjent ganske godt?

Mvh Jacob

(pssst.... kæresten er tennisspilleren Frederik Fetterlein.......)

Fra : Thomas H.

Dato : 01-04-06 08:35

"Jacob E." <sp@mmer.dropdead.ok> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er kæresten, som har tjent ganske godt?
>
> (pssst.... kæresten er tennisspilleren Frederik Fetterlein.......)

Hmm jo det kan selvfølgelig være - men har han nogensinde vundet noget
stort?

Fra : Jacob E.

Dato : 01-04-06 11:40

Thomas H. wrote:
> "Jacob E." <sp@mmer.dropdead.ok> skrev i en meddelelse

> Hmm jo det kan selvfølgelig være - men har han nogensinde vundet noget
> stort?

Måske ikke noget helt vildt - sikkert nogle 100.000 $ turneringer, men
ellers tror jeg han har tjent ganske fint!

Mvh Jacob

Fra : sleepflower

Dato : 01-04-06 15:58

Han er da også arbejdet som model har han ikke? og Sasseline har da også
tjent pænt i den afdeling..

--
besøg studenterhus Århus på www.studenterhusaarhus.dk