Gamle Skiver !!!!
Fra : Kong Kurt

Dato : 30-03-06 20:05

Jeg jagter som en gal den gamle LP "Forbudt, Nu Fri" med
Fredagsdrengene. Ligeledes Lille Palle med "Smedens Vise"

Kan nogen hjælp+e ?

Køb, lån, kopi --- Whatever !
Jeg skal bare ha' de skiver

--

Hilsen
Kong Kurt

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-03-06 10:27

"Kong Kurt" <kongkurt-nospam@2tykke.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg jagter som en gal den gamle LP "Forbudt, Nu Fri" med
> Fredagsdrengene. Ligeledes Lille Palle med "Smedens Vise"

> [...]

Smedens vise, skulle jeg da i hvert fald nok kunne klare, om ikke andet, så
som vinyl single... Checker lige, om den også er på cd.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-04-06 04:58

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Smedens vise, skulle jeg da i hvert fald nok kunne klare, om ikke andet,

> som vinyl single... Checker lige, om den også er på cd.

Det ser ud til, at den kun er i samlingen, som vinyl single.

M.V.H....Benny..

Fra : Kong Kurt

Dato : 03-04-06 05:49

On Mon, 3 Apr 2006 05:57:55 +0200, "Benny Mortensen"
<ingen@brugbar.dk> wrote:

>"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

>så

>Det ser ud til, at den kun er i samlingen, som vinyl single.
>
>M.V.H....Benny..

Har du mulighed for at arrangere en kopi? Bare du får den overspillet
skal jeg nok selv "rense" den.
--

Hilsen
Kong Kurt

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-04-06 11:59

> Har du mulighed for at arrangere en kopi? Bare du får den overspillet
> skal jeg nok selv "rense" den.
> --
>
> Hilsen
> Kong Kurt

Ja mon ikke det skulle kunne lade sig gøre. Ser om jeg ikke får mig snøvlet
til at gøre det i aften

M.V.H....Benny..