Raunchy
Fra : Ukendt

Dato : 28-03-06 21:04

Jeg har hørt deres cd "Confusion Bay" i et par uger nu, og ved stadig ikke
helt hvad jeg skal synes.
Er de lidt til grin, eller seriøse nok? Ikke fordi jeg påtager mig jeres
holdning, men jeg kan ikke helt få dem placeret, og kunne være rart at høre
andre folks mening.
De lyder til tider hårde (meget hårde), men engang imellem lyder det lidt
for dansk og "velfærdssamfunds-pænt".

/Peter

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 29-03-06 14:39

"Peter S." <-> skrev i en meddelelse
> [...]
> høre andre folks mening.
> De lyder til tider hårde (meget hårde), men engang imellem lyder det lidt

Jeg synes de er interessante og ligeså gode som f.eks. Mnemic... Kan man
kalde dem emo?
Det ville jeg umiddelbart ikke sige...

Fra : Willie Garvin

Dato : 29-03-06 15:16

Peter S. wrote:

> [...]
> De lyder til tider hårde (meget hårde), men engang imellem lyder det lidt for dansk og "velfærdssamfunds-pænt".

Raunchy er et ganske velspillende og seriøst orkester. 1000 mennesker har sikkert 1000 meninger om deres lyd. Personligft finder jeg den både spændende og afvekslende.

Har du lyttet til deres allerseneste udspil "Death Pop Romance"? Hvis ikke, kan du ihvertfald læse lidt om det på http://www.metal-coven.dk/htm/Pladeanmeldelser/raunchy%20-%20death%20pop%20romance%20-%20DK.htm

--
Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.
Friedrich Nietzsche