Madonna i Horsens?
Fra : Martin

Dato : 27-03-06 09:54

Er der nogen, der ved mere om de rygter, der fremsættes i Ekstra Bladet i
dag?

Da Madonna aldrig har givet koncert i Danmark før, ville det jo være en
drøm, hvis hun kom til Horsens. Meeen, det lyder altså næsten for godt til
at være sandt - hvad siger I?

Hilsen
Martin

Fra : Jacob E.

Dato : 27-03-06 10:55

Martin wrote:
> Da Madonna aldrig har givet koncert i Danmark før, ville det jo være
> en drøm, hvis hun kom til Horsens. Meeen, det lyder altså næsten for
> godt til at være sandt - hvad siger I?

Er enig.

/Jacob

Fra : Max

Dato : 27-03-06 11:53

Hej Martin

> en drøm, hvis hun kom til Horsens. Meeen, det lyder altså næsten for
> godt til at være sandt - hvad siger I?

Eftersom det er min baghave de spiller i, ja så håber jeg hun tager
til Randers eller Esbjerg.

Mvh Max

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 27-03-06 23:02

On Mon, 27 Mar 2006 12:53:20 +0200, "Max"
<max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Martin

>Eftersom det er min baghave de spiller i, ja så håber jeg hun tager
>til Randers eller Esbjerg.

Næh du, her vil vi ikke have hende (Randers), så hende får du lov til
at beholde.

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Max

Dato : 28-03-06 07:04

Hej Poul

> Næh du, her vil vi ikke have hende (Randers), så hende får du lov til
> at beholde.

Nu kalder de jo hende en sild, så måske Esbjerg vil være det rette sted :)

Mvh Max

Fra : Too Old

Dato : 28-03-06 20:36

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in

> Hej Poul

> Nu kalder de jo hende en sild, så måske Esbjerg vil være det rette
> sted :)

Så kan hun også tillade sig at møde uvasket op. Lugten er de jo vant til i
Esbjerg.

Fra : Max

Dato : 28-03-06 21:08

Hej Too Old

> Så kan hun også tillade sig at møde uvasket op. Lugten er de jo vant
> til i Esbjerg.

Så lugter hun jo af penge :)

Mvh Max

Fra : Bruno

Dato : 27-03-06 17:00

Martin wrote:
> Da Madonna aldrig har givet koncert i Danmark før, ville det jo være en
> drøm, hvis hun kom til Horsens. Meeen, det lyder altså næsten for godt til
> at være sandt - hvad siger I?

Det er da spøjst hvis hun vælger og spille i Horsens, men jeg mener der
er mange argumenter for og lægge store koncerter i befolkningscentre.

Alene set ud fra et miljø synspunkt vil det være mere fornuftigt, for en
koncert en storby vil betyde færre mennesker skal mindre energi på
transport.

Mvh

Bruno

Fra : Morten Bowman

Dato : 27-03-06 20:43

On Mon, 27 Mar 2006 18:00:28 +0200, Bruno <dont.use@this.address.ever>
wrote:

> [...]
>
>Alene set ud fra et miljø synspunkt vil det være mere fornuftigt, for en
>koncert en storby vil betyde færre mennesker skal mindre energi på

Men så er det bare altid de samme der skal bruge den energi på transport
I kommunalreformens ånd, burde der i så tilfælde indføres en
udligningsordning

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-04-06 13:51

Martin wrote:

> Da Madonna aldrig har givet koncert i Danmark før, ville det jo være en
> drøm, hvis hun kom til Horsens. Meeen, det lyder altså næsten for godt til
> at være sandt - hvad siger I?

Netop bekræftet på P3 Madonna spiller i Horsens den 24. august.

God fornøjelse!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-04-06 15:02

Lars Hoffmann skrev:

>Netop bekræftet på P3 Madonna spiller i Horsens den 24. august.

Stakkels jyder.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk