Four Roses
Fra : RK

Dato : 26-03-06 19:11

Og nu vi er ved pigtråd!

Jeg husker at Peter Belli havde en fremragende guitarist i Four Roses (mener
han blev kaldt Jørgen med øgenavnet "fod" eller "træfod") jeg har ikke
kunnet finde nogle oplysninger om ham. Jeg vil gerne vide hvor han spillede
før Four Roses og hvad der skete siden?

Fra : Michael Lund

Dato : 26-03-06 20:27

Har lige kigget i min Dansk Rock 56-85 og fandt dette.

Jørgen "Træfod" Christensen spillede i

The Rookeys 62 - 63

The Black Devils 63 - 64

Kenny & the Stringers 63 - ?

Big Six ? -?

The Lions 66 - 67

Mvh.
Michael

Fra : RK

Dato : 27-03-06 16:21

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige kigget i min Dansk Rock 56-85 og fandt dette.
>
> Jørgen "Træfod" Christensen spillede i
>
> The Rookeys 62 - 63
>
> The Black Devils 63 - 64
>
> Kenny & the Stringers 63 - ?
>
> Big Six ? -?
>
> The Lions 66 - 67

Hej Michael!

Tak for oplysningerne, måske er der andre der kan fortælle hvad der blev
af d'herrer i nyere tid! Der er jo desværre en del af datidens musikere der
ikke er iblandt os mere!