Busture til koncerter i Danmark
Fra : Martin

Dato : 26-03-06 15:41

Hej

Jeg har brug for nogle links til busselskaber, der arrangerer ture til
koncerter i Danmark.

Konkret drejer det sig om, at vi er en flok fra Århus, der gerne vil til "A
day in the 80s"-koncerten i Esbjerg. Er der nogen, der ved, om der
arrangeres busture hertil fra Århus? På koncertens hjemmeside er der
desværre ikke kontaktinfo.

Hilsen

Martin

Fra : Hauge

Dato : 26-03-06 16:50

Martin wrote:
> [...]
> til "A day in the 80s"-koncerten i Esbjerg. Er der nogen, der ved, om
> der arrangeres busture hertil fra Århus? På koncertens hjemmeside er

Tjaeh, jeg har haft gang i dem dernede om lige netop den "koncert", og der
er intet fra Århus.
Hvor mange er i, det kunne jo være vi kunne blive nok til at kunne blive
hentet om natten i en bus, men selv tage toget derover om morgenen?

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060326154948@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Martin

Dato : 26-03-06 19:55

> [...]
> Hvor mange er i, det kunne jo være vi kunne blive nok til at kunne blive
> hentet om natten i en bus, men selv tage toget derover om morgenen?

Æv

Lyder som en fin ide. Jeg ved dog ikke helt hvor mange, vi bliver, men
sandsynligvis 5-7 stykker. Der er jo selvfølgelig også den mulighed at vente
til det første morgentog. Hmmm... Jeg kan evt. lige vende tilbage, når jeg
har loddet stemningen.