Marts måneds "hvad hørere du for
Fra : Propellen

Dato : 24-03-06 23:04

Det er vist tid igen...

Nirvana - Nevermind (inspireret af tråden tidligere på måneden, sejt
sejt album)
Björk - fra Post & baglæns
Den Gale Pose - Lir & Leftovers En okay opsamling. Der er nogle lækre
mix på.
Audioslave - Er vild med Chris Cornell´s stemme.

Ikke meget denne måned. Mangler lidt inspiration... Så kom glad.
--
/Propellen

"Don´t pull low... Unless you are!"

"The sky is not the limit. The ground is"

Fra : Jackie

Dato : 24-03-06 23:18

"Propellen" <Not@Valid.Invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Audioslave - Er vild med Chris Cornell´s stemme.
>
> Ikke meget denne måned. Mangler lidt inspiration... Så kom glad.

De skiver, som kører i anlægget lige pt. er:
Bolt Thrower - Those Once Loyal
In Flames - Come Clarity (Intet mindre end et mesterværk!!)
Lumsk - Troll
Einherjer - Blot

Jackie

Fra : Max

Dato : 24-03-06 23:23

Hej

> Ikke meget denne måned. Mangler lidt inspiration... Så kom glad.

Faldt over en Greatest Hits med Neil Young, så den køre bare
her. Numrene lyder mest af helvede til, men der er sgu sjæl
i det når han slæber sig igennem Keep On Roocking In The
Free World.

Mvh Max

Fra : Jake

Dato : 25-03-06 00:06

Here we go ;)

Opeth - Blackwater Park - Max klasse melodisk metal!

Ben Folds Five - Songs for Silverman - Fed skive fra vor tids "Billy Joel".

Rammstein - Mutter, Herzelied og Rosenrot - Jeg bliver aldrig træt af
Till og Richard!

Devin Townsend - Infinity - Tæskefed plade fra Strapping Young Lad's (og
Steve Vai's tidligere) forsanger.

Og nu fordi jeg elsker at lytte til (og spille) heavy metal guitar. :)

Yngwie Malmsteen - Remastered - Kan man ikke sige nej til.

Racer X - Technical Difficulties - Jeg er diehard Paul Gilbert-fan.

Og sidst men ikke mindst, en plade jeg kan anbefale alle der er bare
lidt guitarhungrende:

Andy Timmons - That was then, This is now - Verdens mest underkendte
guitarist blander blues og fed virtuosrock sammen til en fantastisk plade.

Mvh Jake

Fra : Lars Holst

Dato : 25-03-06 01:27

Propellen <Not@Valid.Invalid> said in news:44246cc7$0$4820$ba624c82
@nntp02.dk.telia.net:

> [...]
> Audioslave - Er vild med Chris Cornell´s stemme.
>
> Ikke meget denne måned. Mangler lidt inspiration... Så kom glad.

Boris Bi Vur Van Der Lerke..........
Er der nogen her der kender det?

--
Lars Holst

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 07:12

> Det er vist tid igen...

Der er gået lidt nostalgi i den her i marts.

City Boy - Book Early (bliver aldrig træt af den utraditionelle rocklyd)

Chicago - 17 (Har lige erhvervet dette album. letflydende og afslappende)

Depeche Mode - Speak & Spell (mest for humoren i det. De gamle DM skiver er
ikke meget værd lydmæssigt, men anyway)

Også i den helt anden grøft, er jeg gået igang med at samle på Lets dance
cd'erne fra det sidste årti. Enkelte fede numre imellem, men det skyldes nu
nok at det var det flippede ud til, til disko-festerne

Mvh
Jan Rysz

Fra : Ellegaard Skytte

Dato : 25-03-06 07:38

Hejsa

Ja, her hos mig står den på BAAL i alle udgaver.. det kan man ikke leve uden
og det er ikke kun i marts månede, det er hele året rundt, både herhjemme og
på cykelturen frem og tilbage på arbejdet.. FED MUSIK.
Ellers er det lidt mike oldfield, powderfinger fra australien, ellers står
tv tit på MTV. Pink, sugerbabes, black eyed peas. osv. Er også begyndt at
ride lidt med på bølgen med Guns N' Roses.

Manden høre fear factory

MVH
Betina

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 07:48

Er også begyndt at
> ride lidt med på bølgen med Guns N' Roses.

Guns ?? Er det de gamle skiver du høre eller ? For jeg troede det eventyr
var slut. Det sidste krampagtige forsøg jeg hørte fra Axl, var absolut ikke
værd at skrive hjem om.

Mvh
Jan Rysz

Fra : Ellegaard Skytte

Dato : 26-03-06 08:11

> [...]
>
> Guns ?? Er det de gamle skiver du høre eller ? For jeg troede det eventyr
> var slut. Det sidste krampagtige forsøg jeg hørte fra Axl, var absolut

Jojo, det er selvfølgelig de gamle skiver, da jeg har det som dig. Egentlig
burde de stoppe og lad så beholde hvad der er godt. Jeg er bange for at hvis
med til tryk på hvis de kommer til roskilde at mange vil få en "grim"
oplevelse.

MVH
Betina

Fra : Dopedog

Dato : 25-03-06 10:16

> Det er vist tid igen...

Jo da

Burzum - Hvis Lyset Tar Oss

Jeg elsker Vargs vokal! Folk brokker sig altid over den, men jeg elsker den
simpelthen til hudløshed dammit!

Iron Maiden - Powerslave

Et album jeg ikke tidligere har vist så stor interrese i, og det var en
fejl. Rigtig fed Maiden skive.

Finntroll - Jaktens Tid

Finntroll er bandET for mig lige for tiden. Bedste folkmetal band nogensinde
? Tja ...

Vintersorg - Cosmic Genesis

Jeg bliver aldrig træt af den CD. ALDRIG!

LUMSK - Troll

LUMSK er jo bare pisse dejlige. Hvad kan jeg ellers sige ?

-Ronnie

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 11:53

On Fri, 24 Mar 2006 23:04:03 +0100, Propellen <Not@Valid.Invalid>
wrote:

>Ikke meget denne måned. Mangler lidt inspiration... Så kom glad.

Gavin DeGraw - Chariot (Er normalt ikke til pop, men det album har
bare et eller andet udefinerbart jeg godt kan lide. Konceptet med et
unplugged og et "plugged" er bare genialt)

Blackmores Knight - "The Village Lanterne" (Fedt nyt album. Ikke til
at fatte det er den samme mand der skrev Somke On The Water

Rikke Mølgaard - "One Side Of Me" (Hun har bare Danmarks fedeste
jazzstemme)

Deep Purple - "Rapture Of The Deep" (Jeg ville forsværge at jeg kom
til at høre mere til dem efter Blackmores exit, men Morse spiller
faktisk rock på nogle af numrene. Han har bare været lidt længe om at
lære det

Elvis Presley - "Live In Las Vegas" (Det rykker bare for fuld
udblæsning i bilen

/Alex

Fra : Danni Finne

Dato : 25-03-06 15:02

Propellen wrote:
> Det er vist tid igen...

Hvad jeg lige kan komme i tanke om:

Placebo - Meds. Den nye - Superfed.
Bill Withers - Noget opsamlings halløj.
Green Day - Dookie. Kan høres igen og igen og igen.

--
Danni
http://www.last.fm/user/dafa/

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 25-03-06 16:37

"Propellen" <Not@Valid.Invalid> skrev i en meddelelse
> Det er vist tid igen...

Iced Earth: Horror Show (Matt Barlows stemme er simpelthen for fed!)
Evergrey: Recreation Day (svensken kan bare det pis!)
Stratovarius: Infinite
Manticora: 8 Deadly Sins (...men dansken kan da også)
Kiss: Dressed To Kill
Kiss: Paul Stanley
Kiss: Ace Frehley
Kiss: You Wanted The Best...
Kiss: Killers
Savatage: Dungeons Are Calling
Metallica: Master Of Puppets (klasikker!)
Megadeth: The Systems Has Failed (fremragende "comeback")

Hmm, der gik vist lige lidt Kiss nostalgi i den...fnis

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by email)

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 26-03-06 11:00

Disillusion - Back To Times Of Splendor
Opeth - Still Life
At The Gates - Slaughter of the Soul
Iron Maiden - Seventh Son Of A Seventh Son
Pain of Salvation - BE
White Zombie - LA Sexocristo
Muse - Absolution
Deep Purple - Burn

Fra : JimR

Dato : 27-03-06 09:47

Dave Alvin - Ashgrove. Virkelig flot Blues plade med fede sange og god
stemme
Eric Gales Band - Pictures of a thousand faces. Den mand spiller den ondeste
guitar
Car Park North - All things to all people. Kører i 'high rotation' så selv
mine teenagebørn er begyndt at spille de fede sange
John Hiatt - Crossing Muddy Waters. Den bliver jeg aldrig træt af at lytte
til

JimR
http://jimradmer.mymusic.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-03-06 14:15

Det må jo så blive:

Dionne Warwick
Ella Fitzgerald
Michael Bolton
John Mogensen
Four Jacks
Led Zeppelin
The Who
Tørfisk
The Drifters
Lulu
Jim Reeves

M.V.H....Benny..

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-03-06 10:14

Propellen wrote:
> Det er vist tid igen...

jamen det er da.

Jeg lytter lige for tiden til:

Rock Hard Power Spray - Commercial Suicide
Arctic Monkeys - Arctic Monkeys
D.A.D. - Good clean family entertainment you can trust

Ovenstående tre kører for fuld hammer i bilen.

Alanis Morisette - Jagged little pill
Stevie Wonder - A time 2 love
Til at lytte til mens man sidder og arbejder

Camille Saint-Saëns - Greatest hits
Til at vågne op på om morgenen.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : JimR

Dato : 27-03-06 14:20

God idé, måske skal "hvad hører du for tiden" opdeles i:

- "høres i bilen når jeg selv skal bestemme"
- "høres derhjemme i stuen"
- "høres på arbejdet - over stereroanlæg"
- "do. i hørebøffer" (iPod kategorien)
- "høres i soveværelset onsdag og lørdag"....

JimR

Fra : Peter Juhl

Dato : 27-03-06 19:17

Propellen wrote:

> Det er vist tid igen...

Androcell: Efflorescence
Cocteau Twins: Lullabies To Violaine (Volume 1&2)
Ghostigital: In God We Trust
Katatonia: The Great Cold Distance
Greed: Temptation
Ginormous: Way Through Zero
Massive Attack: Live With Me

Der har i den grad været stille siden jul...

Fra : Robert Eriksen

Dato : 27-03-06 19:20

Propellen wrote:

> Ikke meget denne måned. Mangler lidt inspiration... Så kom glad.

Endnu mindre her.

Alice Cooper - Hey Stoopid
Fiona Apple - Extraordinary Machine
Tom Petty & The Heartbreakers - Greatest Hits
Marie Key Band - Udtales [kæj]

Fra : Willie Garvin

Dato : 27-03-06 21:59

Propellen wrote:

> [...]
> Audioslave - Er vild med Chris Cornell´s stemme.
>
> Ikke meget denne måned. Mangler lidt inspiration... Så kom glad.

Fields of The Nephilim som passer meget godt til vejret i øjeblikket. køligt, fugtigt og diset.

--
Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.
Friedrich Nietzsche

Fra : Esben

Dato : 28-03-06 23:25

Gammel kærlighed:
Emerson Lake & Palmer Trilogy 1972
Jethro Tull Thick As A Brick m.fl. 1972
Talking Heads Remain In Light 1980
Santana 36 All-Time Greatest Hits
Mike Oldfield
Nina Hagen
Peter Gabriel
Yes

Ældre Bitch:
Joni Mitchell

Ongoing relationships:
Alanis Morrisette
Dead Can Dance nu også live...

De kærester jeg aldrig mødte i tide:
Gentle Giant Acquiring The Taste 1971
Gentle Giant Octopus 1972

Nye flirts, mest prog. metal/rock:
Anathema A Natural Disaster 2003
Arena Immortal? 2000
Cairo Cairo 1994
Cairo Conflict And Dreams 1998
Dream Theater Images And Words 1992
Glass Hammer Chronometree 2000
Gordian Knot Emergent 2003
King Crimson The Deception Of The Thrush 1999
Magma K.A. 2004
Pain Of Salvation The Perfect Element Part 1 2001
Riverside Second Life Syndrome 2005
Sigur Rós Ágætis Byrjun 2000

Fra : MM

Dato : 29-03-06 12:58