Søges: Enya
Fra : Familien Hansen

Dato : 24-03-06 17:40

Nu har jeg igen brug for en smule hjælp og hvad er så mere nærliggende at at
spørge her.
Jeg søger en DVD med Enya, med alle hendes musikvideoer på... desværre ser
den ud til at være udgået fra producenten, hvorfor jeg håber nogen her ved
hvor den evt. kan købes.
Jeg har støvet en del rundt på nettet og forsøgt mig hos bla. TP, Axelmusic
og Accord... men ak...
Hvem kan hjælpe?

Fra : 020671

Dato : 24-03-06 19:26

Ja

Play i UK har den til 14.99 men den er kun i stereo - men smag og beag

http://www.play.com/play247.asp?pa=search&searchtype=r2title&searchstring=Enya&page=search

Fra : 020671

Dato : 24-03-06 19:33

Åh pokkers. der var jeg lige hurtig nok...den er også udgået fra
play

Jeg tjekkede også de andre DVD forhandler fra udlandet men det ser ud
til at den er udgået men måske kan det være der er noget nyt på vej
!

Mvh KIm

Men vil du lige præcis have den kan du på Http://www.musicstack.com
købe brugte plader og musik DVD er. evt er der bid der

Mvh Kim

Fra : Familien Hansen

Dato : 24-03-06 22:12

Ja den er ret svær at få fat i... måske nogen der har den liggende i
samlingen og vil sælge?
Det gør ikke noget den er brugt

Fra : Anders

Dato : 25-03-06 00:57

Prøv dog ebay!

Der kan den UDEN TVIVL fås både som ny eller brugt!

Benyt evt. den tyske version www.ebay.de
- den største efter ebay.com

-Anders