You Touch My Tralala
Fra : Pittbull

Dato : 24-03-06 17:07

Leg leder efter denne sang med
Phill & Co. - You Touch My Tralala ( måske hedder den Ding Dong Song? )

Nogen der ved hvor den kan skaffes på CD eller som MP3.

Ken

Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 24-03-06 17:19

Prøv at søge efter Günther & The Sunshine Girls med Ding Dong Song (You
Touch My Tra-la-la)... Det hedder min single i hvertfald (spørg mig ikke
hvorfor jeg har den

/Morten

Fra : Pittbull

Dato : 24-03-06 17:31

Morten K. Nielsen skrev:
> Prøv at søge efter Günther & The Sunshine Girls med Ding Dong Song (You
> Touch My Tra-la-la)... Det hedder min single i hvertfald (spørg mig ikke
> hvorfor jeg har den

Det skal være med denne gruppe:
Phill & Co. - You Touch My Tralala (måske hedder den Ding Dong Song?)

og ikke med Günther.

Fra : Andy

Dato : 24-03-06 18:55

Her tilbydes den som single plade fra Holland.

http://www.billysound.com/12inch2.htm

Her tilbydes den som single plade fra Danmark.

http://www.musicstack.com/item/125816778/phil+_apz_+company/tralala

Andy

Fra : Bare min mening

Dato : 26-03-06 07:18

Jeg har den som mp3

Hvor skal jeg sende den hen????

Fra : Pittbull

Dato : 26-03-06 23:18

Bare min mening skrev:
> Jeg har den som mp3
>
> Hvor skal jeg sende den hen????

Du må meget gerne sende den til k_mehlbye@yahoo.com

På Forhånd Tak.

Ken.

Fra : Bare min mening

Dato : 27-03-06 17:19

Er på vej.

Ralph.

Ps....lad være med at efterspørge andet. Jeg sender normalt ikke mp3 filer
rundt.Tak.

Fra : Pittbull

Dato : 28-03-06 00:46

Bare min mening skrev:
> Er på vej.
>
> Ralph.
>
> Ps....lad være med at efterspørge andet. Jeg sender normalt ikke mp3 filer
> rundt.Tak.

Manget tak Ralph. Det var lige den.

Fra : Bare min mening

Dato : 28-03-06 06:15

Jeg ved det

Har selv haft det sjovt med den sang gennem mange år.

Ralph.

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 28-03-06 20:52

"Bare min mening" <Get@blowjob.now> skrev i en meddelelse
> Jeg har den som mp3
>
> Hvor skal jeg sende den hen????

Wauu den vil jeg MEGET gerne have fat i.. har vel ikke hørt den siden midt i
80´erne FEDT FEDT nummer

på forhånd MANGE tak... !!

Bjerrevej19@privat.dk

Fra : Pittbull

Dato : 31-03-06 11:16

Dennis Nielsen skrev:

> Wauu den vil jeg MEGET gerne have fat i.. har vel ikke hørt den siden midt i
> 80´erne FEDT FEDT nummer
>
> på forhånd MANGE tak... !!
>
> Bjerrevej19@privat.dk

er sendt

Ken

Fra : kimspur

Dato : 07-05-06 22:22

Hej PittBull

Kan jeg være med på \"Tralala\" med Phil & CO ?

Mvh, Kim
Bahnana@Gmail.com