Malk de Koijn - Lone har en kæmpestor røv
Fra : Helge Duif

Dato : 24-03-06 13:11

Hej, Malk de Koijn har på et tidspunkt lavet et nummer, der hedder Lone har
en kæmpestor røv, det er noget med at nummeret findes skjult på de første
200 CD'er af en bestemt udgivelse (noget med at man skal høre CD'en til ende
og så lade den stå og snurre en halv times tid, så starter nummeret
pludselig)

Er der nogen her, der ved, hvor man kan få fat i det nummer, jeg har prøvet
diverse steder uden held (også en eller anden .com sikkert piratside, hvor
teksten var gengivet)

mvh. Helge

Fra : Thomas

Dato : 24-03-06 20:53

"Helge Duif" <helgeGULBILduif@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen her, der ved, hvor man kan få fat i det nummer, jeg har
> prøvet diverse steder uden held (også en eller anden .com sikkert

Det var nemmere at hjælpe, hvis du havde opgivet en E-mail der virkede

Fra : Helge Duif

Dato : 24-03-06 21:08

Ok, det er pga. spam, du skal bare fjerne det farvede køretøj med store
bogstaver fra min mailadresse....

mvh. og på forhånd tak... Helge