Baal
Fra : Ellegaard Skytte

Dato : 23-03-06 06:51

Hej Alle.

Hvis der ikke er nogen, der har hørt det, så holder Baal pause året ud... Og
vi var en del, der faktisk glædede os til koncerten d. 28/4... *SUK*

MVH Claus Ellegaard Skytte, Ringe

Fra : Brizz

Dato : 23-03-06 16:42

Ellegaard Skytte skrev:
> Hej Alle.
>
> Hvis der ikke er nogen, der har hørt det, så holder Baal pause året ud... Og
> vi var en del, der faktisk glædede os til koncerten d. 28/4... *SUK*

Lægger MEGET stor vægt på dit ordvalg PAUSE...dvs der er lys for enden
af tunellen!

--
Mvh Brian
www.fotob.dk

Fra : Ellegaard Skytte

Dato : 23-03-06 18:38

Hej

Jeg vil bare lige fortælle at Bjørn Fjæstad er med i Rundt om klaveret på
tv2 charlie i aften kl. 20.00 ifølge mit tv-program..

MVH
Betina

BAAL FOREVER

Fra : Brizz

Dato : 24-03-06 00:43

Ellegaard Skytte skrev:
> Hej
>
> Jeg vil bare lige fortælle at Bjørn Fjæstad er med i Rundt om klaveret på
> tv2 charlie i aften kl. 20.00 ifølge mit tv-program..

Vil nødigt indrømme det men så ham i Hit med sangen for et års tid siden
og for satan han gjorde det godt. Han har en dragende stemme og må
gud eller hvem der nu bestemmer, forbyde at Baal stopper!

Fra : Ellegaard Skytte

Dato : 24-03-06 14:08

Hejsa

Jeg er helt enig, og jeg har optaget al det jeg overhovedet har fundet ud af
kom i tv med BAAL. Ja, har har en meget dragende stemme, når han sygner kan
man ikke andet end at lytte. Derfor forstår jeg ikke at de ikke vinder nogle
priser, jeg blev meget skuffet over at de ikke engang var nomineret til
nogen priser i DMA.. Det havde de fortjent.