Nysynet bil udenplader?
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 10-06-06 22:57

Hej

Ja det bliver til en masse dumme spørgsmål for tiden, hvis man køber en
nysynet bil uden plader, går jeg ud fra det er samme procedure som hvis det
var med plader??? Man tøffer på motorkontoret med den tidligere ejeres reg.
att. og beder om at få den omreg. samt nogle plader????? Men hvad koster
pladerne og kan man forvente lang ventetid?

Stef

Fra : Martin Nielsen

Dato : 10-06-06 23:48

Ja det bliver bare dyrere på motorkontoret - 1280 vist nok. Pladerne får du
med det samme. Husk ikke at køre i den dertil uden plader ;) - samt
synsraportten.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 11-06-06 00:01

Husk ikke at køre i den dertil uden plader ;)

Hvorfor nu ikke? Det er jo ved politigården så det sker der da ikke noget
ved

Stef

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-06 09:51

"Martin Nielsen" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja det bliver bare dyrere på motorkontoret - 1280 vist nok. Pladerne får
> du
> med det samme. Husk ikke at køre i den dertil uden plader ;) - samt
> synsraportten.

Ak ja, internettes fortræffeligheder med online synsrapporter er ikke nået
til motorkontoret, men den elektroniske udvikeling er også gået urimelig
hurtigt

--
Tom