Findes dette værktøj?
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 18-06-01 09:49

Hejsa.

Jeg mangler et lille program der kan begrænset min ADSL forbindelse til
noget der minder om et alm. 56K modem. Fidusen er, at når man tester de
hjemmesider man laver, så er det lidt mere realistisk at surfe dem med noget
der minder om en modemforbindelse, for at test hastigheder etc.

Findes dette program (som share- /freeware) ?

Mvh
Gunnar Kristiansen

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 18-06-01 09:53

> [...]
> der minder om en modemforbindelse, for at test hastigheder etc.
>
> Findes dette program (som share- /freeware) ?

Fungerer det ikke godt nok bare at teste det i teorien? Altså få datastørrelsen
og dividere den rigtigt?

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 18-06-01 10:01

> Fungerer det ikke godt nok bare at teste det i teorien? Altså få
> datastørrelsen
> og dividere den rigtigt?

Nej

Mvh
Gunnar

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 18-06-01 10:08

Jeg har _ikke_ prøvet dette. Der findes et program NetLink Remote (sig hvis jeg
skal sende det til dig) som kan lave en appletalk forbindelse via nettet. Den
sætter farten til maks 56k. Det fungerer ved at begge computere har programmet.
Det ene lytter og det andet kontakter. Hvis du så kører to versioner af programmet
på samme comp så kan du måske skabe en appletalk forbindelsen til dig selv. Så ved
jeg ikke om du måske kan køre en form for internet via appletalk - men stadig få
nettet fra ADSL'et... måske virker det ikke... jeg ved det ikke... bare en tanke
:)

Mvh mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 18-06-01 10:30

Men der må da være et program der har samme funktion som f.eks. "faderen" i
Limewire. (Den der begrænser upload rate'en.)

Mvh
Gunnar