Mangler hjælp til HL2 Episode One
Fra : kenzo

Dato : 10-06-06 15:41

Hej
jeg mangler hjælp er kun lige startet på spillet men kan ikk find ud af hvad
jeg skal nu.

når hende dame som følger mig og vi går på en elevator ( og det kommer metal
stykker ned fra himlen) .........siger hun "watch out" og elevator går i
stykker og vi begge dør .....hvad skal jeg gøre syntes det ser temmelig
håbløs ud

P.S
Det skal siges jeg jeg ikke kan gå tilbage hvor jeg kom fra, gangen er
lukket som om det er en betonmur med en logo lignede ting på.

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-06-06 15:56

kenzo wrote:
> [...]
> kommer metal stykker ned fra himlen) .........siger hun "watch out"
> og elevator går i stykker og vi begge dør .....hvad skal jeg gøre

Hvis det er der hvor jeg tror det er, griber du metalstykkerne med din
gravity gun og smider dem væk. Så undgår du at at få dem i hovedet

Fra : BuFFerz

Dato : 10-06-06 16:08

Peg med din gun på stykkerne der falder ned, og hold højreklik inde..
så griber du dem.. smid dem evt væk...

Fra : kenzo

Dato : 10-06-06 16:27

> Peg med din gun på stykkerne der falder ned, og hold højreklik inde..
> så griber du dem.. smid dem evt væk...

ok men det er da svært det kommer flere ned man kan nå at gribe dem alle
..........eller er jeg nok bare langsom til det

Fra : René Lønstrup

Dato : 10-06-06 17:05

kenzo wrote:

> ok men det er da svært det kommer flere ned man kan nå at gribe dem
> alle .........eller er jeg nok bare langsom til det

Du skal kun tage de store stykker, - de små er ligegyldige.

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 10-06-06 17:23

"René Lønstrup" <fornavn @ efternavn . net> skrev i en meddelelse

> Du skal kun tage de store stykker, - de små er ligegyldige.

Og du behøver ikke at gribe dem, du kan bare skyde dem væk med det samme,
hvis det er lettere.

mvh Frank

Fra : kenzo

Dato : 10-06-06 21:09

> Du skal kun tage de store stykker, - de små er ligegyldige.

Ok tak for alle tips