"vandscooter"
Fra : Kent Friis

Dato : 10-06-06 14:05

Er den mon pengene værd?

http://makeashorterlink.com/?R24D16D3D

Det skal lige siges at det er til snorkel-brug, for jer med flasker
er 20m vel alt for lidt.

Mvh
Kent
--
Fodbold: TV-udsendelse i stil med myrekrig, bare endnu mere kedeligt.
Derfor burde det naturligvis også sendes på samme tidspunkter, efter

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-06 14:37

> Er den mon pengene værd?
>
> http://makeashorterlink.com/?R24D16D3D
>
> Det skal lige siges at det er til snorkel-brug, for jer med flasker
> er 20m vel alt for lidt.

Du kan også købe en her, godt nok brugt.

http://www.lauritz.com/Item/Item.aspx?LanguageId=1&ItemId=740770&nBids=5&ReturnUrl=http%3a%2f%2fwww.lauritz.com%2fItemList%2fItemList.Aspx%3fSTA%3d3%26FText%3ddykker%26LanguageId%3d1%23740770

Peter

Fra : TT

Dato : 12-06-06 08:26

"Peter Rørbye" <popeye(snabel)mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan også købe en her, godt nok brugt.

> [...]

Der er forskel på Sea Doo og den på Lauritz, jeg købte de uoriginale på den
Norske QXL og fik leveret dem med et mindre batteri end lovet, jeg har dog
fået det rigtige nu (men hold øje med dette, da batteriet koster 350 for det
"store". Kvaliteten er ikke på højde med en ny Sea Doo, det er noget plastik
bras der ikke holder tæt (ikke at det siger så meget om Sea Doo) men de er
da meget sjove at lege med, og de virker da endnu de har bare ikke kræfter
nok.

NB! jeg gav omkring 300 - 500 kr stykket.

Torben

Fra : Kent Friis

Dato : 12-06-06 17:15

Den Mon, 12 Jun 2006 09:25:36 +0200 skrev TT:

> [...]
> da meget sjove at lege med, og de virker da endnu de har bare ikke kræfter

Læser jeg det rigtigt, at det er den i A-Z (Sea Doo) der er den gode?
Og her gik jeg og troede at de mest solgte skrammel...

Hvad mener du så om at have en sådan generelt (hvis vi lige ser
bort fra kvaliteten), er det noget ved, eller bliver man hurtigt træt
af at lege med den?

Mvh
Kent

Fra : TT

Dato : 13-06-06 10:03

<SNIP>
> [...]
>
> Hvad mener du så om at have en sådan generelt (hvis vi lige ser
> bort fra kvaliteten), er det noget ved, eller bliver man hurtigt træt

Jeg tror jeg vil formulere det at den anden er en kopi af Sea Doo, der ikke
har samme kvalitet, uden at sige noget om kvaliteten på See Doo, hvis jeg
kunne gøre det om, til dykning, ville jeg vælge den model de har der er lidt
kraftigere, den trækker fint 2 dykkere rundt i furesøen
Jeg har dog tænkt mig at prøve at "tune" en af mine, så må det briste eller
bære Til snorkling tror jeg den er ganske fin.

-TT

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-06 23:03

Kent Friis wrote:
> Er den mon pengene værd?
>
> http://makeashorterlink.com/?R24D16D3D
>
> Det skal lige siges at det er til snorkel-brug, for jer med flasker
> er 20m vel alt for lidt.

jeg har prøvet sådanne et fætter, men det var med flasker og tørdragt,
faktisk var det med dobbelt sæt på
og til det vil jeg sige at den ikke dur til noget som helst, nu nåede jeg
ikke at prøve den med våddragt og snorkel, MEN jeg vil tro at det er noget
sjovere, jeg tror sådanne set det vil være udemærket til at ligge og tosse
lidt rundt med, men forvendt ikke en "raket" der trækker dig i mod en
kraftig strøm.

mvh Morten