sommer i det Jyske
Fra : Gamle Jensen

Dato : 10-06-06 13:22

Fra : Carsten Svaneborg

Dato : 10-06-06 14:05

Gamle Jensen wrote:
> sommer i det Jyske
> http://www.sommerfestival.dk/

Gamle Jensen wrote (tidligerer):
> :
> jeg vil gi´ jer fred.
> :

Det er åbenbart ikke tilfældet...

--
Mvh. Carsten Svaneborg
http://gauss.ffii.org softwarepatent database

Fra : B æ 9

Dato : 11-06-06 11:42

"Gamle Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in news:448ab954$0$147
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> http://www.sommerfestival.dk/

hvad koster bajerne på den "fest"ival

altså - når man missionerer (hjernevasker) skal man moppes -
sårn er det!

--
B æ 9

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 11-06-06 12:24

B æ 9 skrev:
> [...]
> $edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> hvad koster bajerne på den "fest"ival
>

> altså - når man missionerer (hjernevasker) skal man moppes -

1) Hvis du mener at Børges indlæg er "hjernevaskende", så siger det vist
en pæn del mere om dine grelle misforståelser af forskellige begreber,
samt din udtalte mangel på styrke til på en mere rationel og moden måde
at stå imod ting, du så måtte være uenig i. (Hvis du da overhovedet i
udgangspunktet magter dèt og folk ikke således ligefrem "tvinger" dig
til at opgive dine egne meninger ved blot at være uenige med dig? Det
lugter jo utvivlsomt af paranoia, når du så himmelråbende ateist-naivt
kalder Børges indlæg "hjernevask"...)

2) Du mener altså åbenbart at skribenter, der i (blandt andet) en
Kristendomsgruppe skriver dertil indrettede, Kristendomsrelevante indlæg
- og ikke som du har travlt med at sende irrelevante spamindlæg - skal
stryges med et fugtet eksemplar af sådan een her:

http://www.hmi-basen.dk/r11x.asp?linkinfo=8815&include=00000 ?

Anders Peter Johnsen

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 11-06-06 13:12

Anders Peter Johnsen wrote:
> [...]
<...>
> [...]
> - og ikke som du har travlt med at sende irrelevante spamindlæg - skal
> stryges med et fugtet eksemplar af sådan een her:

Synes nu en fladmoppe er langt mere effektiv...

http://www.lomax.dk/index.asp?vi=2&CI=4&Varenr=3200500

Spøg til side. Der skal naturligvis være respekt om forskellige
synspunkter. Men "Gamle Jensen" lægger egentlig selv op til moBningen
med sine ret underlige reklamer. Den ene dag er Benny Hinn den store
mester, den næste Moses Hansen og så fremdeles.

Nyd det gode sommervejr i stedet...

Henrik, Dianalund
.... "Subjektivitet er at aflæse et solur ved hjælp af en lommelygte."
(Piet Hein)

Fra : B æ 9

Dato : 11-06-06 21:56

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote
in news:448bfd48$0$47076$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> [...]
> - og ikke som du har travlt med at sende irrelevante
spamindlæg - skal
> stryges med et fugtet eksemplar af sådan een her:

hisse hussa som du dog kan

*LOL*

--
B æ 9

Fra : Michael Zedeler

Dato : 11-06-06 21:54

Anders Peter Johnsen wrote:
> [...]
> - og ikke som du har travlt med at sende irrelevante spamindlæg - skal
> stryges med et fugtet eksemplar af sådan een her:

"Gamle" sender også sine indlæg til dk.livssyn, der på ingen måde er for
kristne alene. Hvis han lod være med at poste til den, tror jeg at
kritikken ville løje meget af.

Mvh. Michael.

Fra : Michael

Dato : 11-06-06 17:05

B æ 9 skrev:

>"Gamle Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in news:448ab954$0$147
>$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

>hvad koster bajerne på den "fest"ival

Jeg er mere interesseret i om de sælger sjov tobak.

Fra : B æ 9

Dato : 11-06-06 21:58

Michael <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote in

> Jeg er mere interesseret i om de sælger sjov tobak.

det er allerede røget - af mange af skribenterne i denne

--
B æ 9