CCtravel - konkurs ????
Fra : JMN

Dato : 09-06-06 20:13

Hej

Nu har CCtravels hjemmeside været "nede" et godt stykke tid. Antageligt
grundet salg af Coco2, men det behøver vel ikke betyde hele hjemmesiden skal
deaktiveres.

Er de mon gået konkurs?

vh.
JMN

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 09-06-06 21:43

Hej

"JMN" <Guffe@guffe.dk> wrote:

> [...]
>grundet salg af Coco2, men det behøver vel ikke betyde hele hjemmesiden skal

For nogle dage siden stod der i pressen at de pt. tog en "tænkepause"
pga. af en meget anstrengt økonomi, de forventede at der ville komme en
afklaring i løbet af ca. 14 dage...

Og der er vist allerede gået en uges tid.
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Tøsen

Dato : 11-06-06 20:16

http://www.takeoff.nu/news.cfm?nNewsWeekly=0&nNewsId=7541&search_articles1=c&c%20travel

Jeg ved de ikke er gået konkurs, men læs venligst ovenstående artikel.....

Mvh

Tøsen

Fra : Samsara67

Dato : 12-06-06 08:02

"JMN" <Guffe@guffe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu har CCtravels hjemmeside været "nede" et godt stykke tid. Antageligt
> grundet salg af Coco2, men det behøver vel ikke betyde hele hjemmesiden

Hej'sa

Ifølge deres nyhedsbrev (se uddrag) kører de igen:

"Kære rejsegæster,

Vi har været i tænkeboks, brugt megen tid på at diskutere og gennemgå
salget af vort skønne skib, Coco Explorer 2, med vore partnere. Det er
ikke solgt endnu, men det er lige før ... Derfor åbner vi nu op igen, og
glæder os meget til at høre fra dig..så vi kan reservere dig plads på en af
vore rejser...og vi kan nu love at vi svarer dig hurtigt med et godt tilbud"

http://www.cctravel.dk/html/forsiden.php

Venligst
Samsara67

Fra : BSL

Dato : 12-06-06 08:57

Hej

Jeg har lige modtaget deres nyhedsbrev idag, og skulle lige til at forhøre
mig om folks erfaringer med firmaet.
Er det et ok selskab at rejse med? Skulle man måske hellere finde sig et
andet selskab pga. de økonomiske problemer???
Er der andre selskaber med stort udvalg af rejser til Thailand og
Filippinerne?

Bjarne

Fra : Anders [8000]

Dato : 12-06-06 21:30

"BSL" <bjarneline@privat.dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> andet selskab pga. de økonomiske problemer???
> Er der andre selskaber med stort udvalg af rejser til Thailand og

En ting der undrer mig, er at de nu ikke er medlem af Rejsegarantifonden.
Det stod på deres gamle forside, men er nu pillet af. Jeg ville personligt
ikke vælge et firma der ikke er medlem af denne.

Skal siges at jeg i sommers havde en super god ferie til Bali med CC Travel.

Mvh. Anders

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-06-06 10:17

"Anders [8000]"

> [...]
> ikke vælge et firma der ikke er medlem af denne.
>
> Skal siges at jeg i sommers havde en super god ferie til Bali med CC Travel.

Wow - godt spottet -max-