Sex i naturen eller andre steder
Fra : Basil

Dato : 09-06-06 13:56

Hej.
Hvor er det muligt at parkere og bolle i bilen, eller op af et træ,
uden direkte at invitere til at blive opdaget/luret/afbrudt og uden at
støde andre (uskyldige) mennesker på deres moral ?
Inspiration søges
Kai

Fra : Leif Neland

Dato : 09-06-06 14:30

Basil wrote:
> [...]
> uden direkte at invitere til at blive opdaget/luret/afbrudt og uden at
> støde andre (uskyldige) mennesker på deres moral ?

Jeg har et sted, men jeg siger kun hvor det er, hvis jeg må se på

Leif

Fra : Per Rønne

Dato : 09-06-06 14:31

Basil <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

> [...]
> uden direkte at invitere til at blive opdaget/luret/afbrudt og uden at
> støde andre (uskyldige) mennesker på deres moral ?

Toppen af Mt Olympos på Mars? Denne verdens højest kendte bjergtinde {26
km over det omgivende land} er vistnok endnu ikke overrendt - bortset
fra i den amerikanske tv-serie 'A teenage witch' ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-06-06 15:31

On Fri, 9 Jun 2006 15:30:33 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Toppen af Mt Olympos på Mars? Denne verdens højest kendte bjergtinde {26
>km over det omgivende land} er vistnok endnu ikke overrendt - bortset
>fra i den amerikanske tv-serie 'A teenage witch' ...

Hmm jeg fik den slikket af op af vertikanet i rom i 1987

--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : Per Vadmand

Dato : 09-06-06 22:10

Bo M Mogensen wrote:

> Hmm jeg fik den slikket af op af vertikanet i rom i 1987

Vertikant eler horisontant?

Per V.
--
Det gode ved åndsfællerne Laban og Krarup er, at de giver os ateister
så mange gode argumenter

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-06-06 14:46

In news:mn.4b7f7d66137fa8c9.52736@starmail.invalid.co.za,
> [...]

> uden direkte at invitere til at blive opdaget/luret/afbrudt og uden at
> støde andre (uskyldige) mennesker på deres moral ?

Hvis det ikke er for at blive set af andre, hvorfor skal det så foregå ude i
naturen?

> Inspiration søges

En privat have, eller er det for ligefremt?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-06-06 16:48

On Fri, 9 Jun 2006 15:46:14 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Hvis det ikke er for at blive set af andre, hvorfor skal det så foregå ude i
>naturen?

Ohh Jens pragmatiker du skal da også tage luften af en spænende debat
- selvf er det fordi det er ophidsene - det med risikoen for ar blive
set af andre ...ellers ville de da bare gå i en swinger club

>En privat have, eller er det for ligefremt?

Hmm kendte en dame der havde problemer med sin nabo dog ikke seksuelle
- men hun var meget obs på hende og en dag hvor hun lurrede på hende
da lagde hun sig til at mastubere ...BW er godt nok kommet galt afsted
ved at springe nøgen rundt foran bibbliotekest bud - men ellers tror
jeg de fleste er heldig

Fra : Basil

Dato : 10-06-06 07:01

Jens Bruun frembragte:

> Hvis det ikke er for at blive set af andre, hvorfor skal det så foregå ude i
> naturen?

> En privat have, eller er det for ligefremt?

Jeg finder ingen grund til at støde andre på deres moral, men ellers
har jeg ingen problemer med det.
Privat have har jeg ikke endnu.
Kai

Fra : Paul

Dato : 09-06-06 16:33

Basil skrev:

> Hvor er det muligt at parkere og bolle i bilen... ?
> Inspiration søges

En kassevogn slår aldrig fejl.
Den kan holde hvorsomhelst og stadig være meget komfortabel med en
madras i bunden.

Eller en autocamper... ;)

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-06 23:13

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

> En kassevogn slår aldrig fejl.
> Den kan holde hvorsomhelst og stadig være meget komfortabel med en madras
> i bunden.

det vil sikkert være stødende på nogle at de ikke kan se gbad der foregår i
den gungrende camper

> Eller en autocamper... ;)

netop, eller rpv eller hvad det hedder?

Fra : Per O.

Dato : 29-08-06 18:34

"hybris" <dfghh> skrev i en meddelelse

> "Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

> det vil sikkert være stødende på nogle at de ikke kan se gbad der foregår
> i den gungrende camper

> netop, eller rpv eller hvad det hedder?

Det hedder en MPV = Multi Purpose Vehicle ... nok meget passende hvis den
bruge som foreslået. Jeg er glad for min, så kan I lægge i det hvad I vil.

Per O.
www.tosseparkering.dk

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-06-06 18:25

Den Fri, 09 Jun 2006 14:55:43 +0200 sendte Basil
<Kunta@starmail.invalid.co.za> følgende røgsignaler:

> [...]
>uden direkte at invitere til at blive opdaget/luret/afbrudt og uden at
>støde andre (uskyldige) mennesker på deres moral ?

Rastepladser, hvis I kan komme til for alle bøsserne...

--
For fremtiden ryger alle der beskyttes
af den gratis SPAMFIGHTER i mit kill-filter

Fra : Basil

Dato : 10-06-06 07:02

Efter mange tanker skrev Hr. Jensen:
> Den Fri, 09 Jun 2006 14:55:43 +0200 sendte Basil
> <Kunta@starmail.invalid.co.za> følgende røgsignaler:

> Rastepladser, hvis I kan komme til for alle bøsserne...

Det er problemet med rastepladser, og at der ofte er for klamt og
pisstinkende til at jeg opholder mig der mere end 5 sek.
Kai

Fra : ThomasB

Dato : 10-06-06 08:42

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Det er problemet med rastepladser, og at der ofte er for klamt og
> pisstinkende til at jeg opholder mig der mere end 5 sek.

5 sek. burde også være rigeligt

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 10-06-06 09:39

> [...]

> direkte at invitere til at blive opdaget/luret/afbrudt og uden at støde
> andre (uskyldige) mennesker på deres moral ?

Selvom jeg ikke direkte har erfaringer med det, vil jeg da tro, der er mange
muligheder i de forholdsvis store skove på landet. I de fleste skove er der
veje, der er brede nok til, at man kan parkere sin bil, og gå lidt ind i
skoven. Der er selvfølgelig en stor risiko for, bilen bliver opdaget af
nogen, der passerer stedet. Du må så håbe, der ikke sker en alvorlig
forbrydelse i nærheden, som kan få nogen til at anmelde din parkering til
politiet som mistænkelig.

> Inspiration søges

Find en passende stor skov i landlige omgivelser på et kort. Den skal helst
ligge afsides i forhold til byer og sommerhusområder.
Mine bedste forslag er nok Rold Skov, Frisenborgskovene og Gjern Bakker i
Jylland.

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 12-06-06 16:05

> [...]
> ligge afsides i forhold til byer og sommerhusområder.
> Mine bedste forslag er nok Rold Skov, Frisenborgskovene og Gjern Bakker i

Jeps skoven er god.
Prøv også :

En strand, en park , et bjerg, et badeland eller i en halvfyldt bus klokken 10
om aftenen .. osv..
Det er sjovt at finde nye steder og spændende at se om man kan holde det privat.

Fra : Y.P.2

Dato : 10-06-06 20:53

> [...]
> uden direkte at invitere til at blive opdaget/luret/afbrudt og uden at
> støde andre (uskyldige) mennesker på deres moral ?

Hvorfor ligger du ikke en dej i munden på dronning margrethe?
I dyreparken?

Fra : Y.P.2

Dato : 10-06-06 20:56

> Hvorfor ligger du ikke en dej i munden på dronning margrethe?
> I dyreparken?
>

> Mvh

Hov jeg misforstod vist hva du spurgte om....

Sorry....

Fra : ThomasB

Dato : 11-06-06 00:28

"Y.P.2" <txt@YYYc.dk (slet YYY)> skrev i en meddelelse

> Hov jeg misforstod vist hva du spurgte om....

Men det løb virkelig sjovt, og jeg kunne godt tænke mig en forklaring?

Fra : tpct

Dato : 15-06-06 00:26

> Men det løb virkelig sjovt, og jeg kunne godt tænke mig en forklaring?

En forklaring på hvad?

Fra : ThomasB

Dato : 15-06-06 14:50

"tpct" <txt@YYYc.dk (slet YYY)> skrev i en meddelelse

> En forklaring på hvad?

Forklaring på hvad "Hvorfor ligger du ikke en dej i munden på dronning
margrethe? I dyreparken?" betyder...

Fra : Ulrich Valera

Dato : 13-06-06 20:31

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote in message
> [...]
> uden direkte at invitere til at blive opdaget/luret/afbrudt og uden at
> støde andre (uskyldige) mennesker på deres moral ?

---------------------------------

Det klares bedst ved at have en - gerne gammel - amerikansk
luxus-kassevogn UDEN vinduer.

Så kan man invitere damen om i salonen med Grand-Lit sofaseng til en
drink og lækker musik og derpå forføre hende lige der i Nyhavn, Jomfru
Ane Gade eller på Champs Elyssé.
Eventuelt overnatte -
Damerne elsker det! Allesammen !

Fed fidus!

Livet er for kort til kedelige biler -

Ulrich Valera
Testkører

Fra : Lasse Jensen

Dato : 15-06-06 14:59

Basil wrote:

> [...]
> uden direkte at invitere til at blive opdaget/luret/afbrudt og uden at
> støde andre (uskyldige) mennesker på deres moral ?

Pas på med myg. De kan virkelig ødelægge stemningen. Tilgengæld var kæresten
flad af grin.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Basil

Dato : 15-06-06 16:15

Lasse Jensen forklarede den 15-06-2006:

> Pas på med myg. De kan virkelig ødelægge stemningen. Tilgengæld var kæresten
> flad af grin.

Jeps, det har jeg prøvet.
Store flotte myggestik på begge vores røve, lavet af de farlige
Lyngby/Klampenborg-myg
Kai

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-06-06 19:20

Den Thu, 15 Jun 2006 17:14:58 +0200 sendte Basil
<Kunta@starmail.invalid.co.za> følgende røgsignaler:

>Jeps, det har jeg prøvet.
>Store flotte myggestik på begge vores røve, lavet af de farlige
>Lyngby/Klampenborg-myg

De er nok vant til alle røvhullerne deroppe.

Fra : Basil

Dato : 15-06-06 21:26

Hr. Jensen udtrykte præcist:
> Den Thu, 15 Jun 2006 17:14:58 +0200 sendte Basil
> <Kunta@starmail.invalid.co.za> følgende røgsignaler:

> De er nok vant til alle røvhullerne deroppe.

Det tror jeg ikke, de virkede som om de var ekstra glade for vores
hvide marmorballer.
Kai