Sygt
Fra : Per Rønne

Dato : 09-06-06 13:45

Jeg så netop da jeg var på indkøb Sextrabladets »madseddel«, hvoraf det
fremgik at det nu var blevet en dille blandt unge danske piger, at de
ville omskæres:

<http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article202795.ece>

Der er vist kun et ord der dækker denne »dille«: Sygt.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Basil

Dato : 09-06-06 13:54

Per Rønne formulerede spørgsmålet:
> [...]
>
> <http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article202795.ece>
>
> Der er vist kun et ord der dækker denne »dille«: Sygt.

Fuldstændig min mening.
Jeg har kun set spiseseddelen, ikke læst artiklen.
Kai

Fra : Per Rønne

Dato : 09-06-06 14:31

Basil <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

> Per Rønne formulerede spørgsmålet:

> Fuldstændig min mening.
> Jeg har kun set spiseseddelen, ikke læst artiklen.

Det er jo bare at klikke på link'et.

Det kunne naturligvis aldrig falde mig ind at købe pamfletten.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-06-06 14:42

In news:1hgo8ay.17sc0wp1vn3t16N%per@RQNNE.invalid,
"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Det kunne naturligvis aldrig falde mig ind at købe pamfletten.

Naturligvis ikke. Man har vel et vist niveau, man ikke vil under...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-06-06 14:26

In news:1hgo687.1ul48lxpzxwmaN%per@RQNNE.invalid,
"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Jeg så netop da jeg var på indkøb Sextrabladets »madseddel«

Hvorfor kalder du konsekvent Ekstra Bladet for Sextrabladet? Du plejer jo
nok at gå op i stavning. Skyldes det monstro, at du tilsyneladende labber
alt i dig fra Ekstra Bladet, der har den mindste smule med sex at gøre?

Det kommer muligvis som en overraskelse for dig, men Ekstra Bladet
beskæftiger sig også med andre emner.

> hvoraf
> det fremgik at det nu var blevet en dille blandt unge danske piger,
> at de ville omskæres:
>
> <http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article202795.ece>

Hov. Så du det ikke kun på en "madseddel"? Er du flov over at læse Ekstra
Bladet, siden du må finde på tåbelige betegnelser for bladet og dumme
undskyldninger for at skjule, at du rent faktisk smuglæser det?

> Der er vist kun et ord der dækker denne »dille«: Sygt.

Vi lever i en syg verden.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 09-06-06 14:34

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
> nok at gå op i stavning. Skyldes det monstro, at du tilsyneladende labber
> alt i dig fra Ekstra Bladet, der har den mindste smule med sex at gøre?

Der går faktisk år imellem at jeg sidder og læser et Sextrablad.

> Det kommer muligvis som en overraskelse for dig, men Ekstra Bladet
> beskæftiger sig også med andre emner.

Ja, og selv om det ikke nødvendigvis er løgn, fordi en ting står i
Sextrabladet, så ville de fleste læsere nok få mere ud af det, hvis de i
stedet læste Romanbladet + Week-end Sex.

> Hov. Så du det ikke kun på en "madseddel"? Er du flov over at læse Ekstra
> Bladet, siden du må finde på tåbelige betegnelser for bladet og dumme
> undskyldninger for at skjule, at du rent faktisk smuglæser det?

Jeg gik faktisk ind på hjemmesiden.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk