QT connection speed!?
Fra : Jesper

Dato : 09-01-01 15:02

Hvad skal QuicTimes "Connection Speed" indstilles til så jeg opnår den
bedste streaming kl. 18 i aften?
Jeg har 256/256 adsl og QT 4.1.2 PRO, men kan ikke vælge noget med "dsl"
i kontrolpanelet!?
Skal den stå på 112K Dual ISDN eller T1 eller...?

--
mvh Jesper

Besøg Biddet Online: <URL:http://homepage.mac.com/biddet>

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 09-01-01 21:36

Jesper <jmfink@mac.com> wrote:

> [...]
> i kontrolpanelet!?
> Skal den stå på 112K Dual ISDN eller T1 eller...?

Det fandt du jo nok ud af.... T1 virkede ikke for mig, hvorimod 112K
Dual ISDN virkede fint. Det er på en 258/128 linie.

Jeg havde ellers QT 5 Preview 2 på maskinen, men den gik i stå hele
tiden. Der kan man ellers vælge "256 kbit DSL". Dette var på en Win2K
maskine, da QT 5 på min Mac også strejkede...

--
René

Fra : Jesper

Dato : 09-01-01 21:48

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> [...]
> tiden. Der kan man ellers vælge "256 kbit DSL". Dette var på en Win2K
> maskine, da QT 5 på min Mac også strejkede...

Jeg brugte 56K/isdn. Det kørte så til gengæld ganske smertefrit. Jeg
oplevede endda at min mac gik på vågeblus, men det havde overhovedet
ingen virkning på streamingen...

PS. Er en ganske almindelig hårtørrer egnet til at tørre savl af et
tastatur...?

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 09-01-01 21:54

Jesper <jmfink@mac.com> wrote:

> [...]
> ingen virkning på streamingen...
>
> PS. Er en ganske almindelig hårtørrer egnet til at tørre savl af et

Du kan prøve... Steve Jobs burde faktisk lige advare inden den slags
overraskelser. Folk med svage hjerter kunne jo godt komme i en farlig
situation, når han fremviser det ene fede produkt efter det andet!

--
René