2. trin med udblæsning i siden?
Fra : Sjak

Dato : 09-06-06 09:24

Hej
Jeg går og overvejer et nyt regulator sæt, og falder over Dacor sæt med
udblæsning i siden.

Er dette godt eller mindre godt? Det vil jo selvfølgelig være godt til den
ene side og dobbet så dårlig til den anden

Er der nogen der har erfaringer med dette?

Mvh
Søren

Fra : Nicholas

Dato : 09-06-06 12:30

"Sjak" <sjakobsen@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ene side og dobbet så dårlig til den anden
>
> Er der nogen der har erfaringer med dette?

Har dykket med Dacor Vyper... - og senere med div. Apeks og Mares... -
syntes ikke at det giver den store forskel... - så i min verden er det ret
ligegyldigt

Nick

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 09-06-06 13:54

Sjak skrev:
> Jeg går og overvejer et nyt regulator sæt, og falder over Dacor sæt med
> udblæsning i siden.

Dacor har før skrottet deres gamle modeller og stoppet med at lave
reservedele til dem så kan du få dem serviceret ude i fremtiden? Jeg
ville gå efter apeks hvis jeg var dig.

mvh
Jonas

Fra : Lars Grønlykke

Dato : 10-06-06 11:56

> [...]
>vil jo selvfølgelig være godt til den
>ene side og dobbet så dårlig til den anden
>
>Er der nogen der har erfaringer med dette?

Jeg købte "topmodellen" om du vil. Dacor Viper
Metal med tilhørende octopus og jeg har været
rigtig glad for det. Der ligger en test af det på
www.divernet.com (hvis du søger på viper metal)...
Jeg bruger ikke min octopus længere pga.
dobbeltsæt (og det er jo lidt synd) så hvis du vil
købe både viper og octopus af mig som sæt skal du
være velkommen. Det er blevet serviceret etc. og
er i fin stand.

LG