MC køreteknisk kursus
Fra : Simon Viftrup

Dato : 09-06-06 08:08

Er der nogen der kender til gode weekend-kurser hvor man lærer noget om
køreteknik, undvigelse/opbremsning osv.
Helst i Jylland, her i sommer.
Jeg har kørt mc i et års tid og kunne godt tænke mig at få nogle fif til
mere sikker kørsel.

mvh
Simon

Fra : Bo Christensen

Dato : 09-06-06 08:32

http://www.dmc-kursus.dk/

Fra : Carl Dragert

Dato : 09-06-06 09:40

"Simon Viftrup" <svif@phys.au.dk> wrote in message
> Er der nogen der kender til gode weekend-kurser hvor man lærer noget om
> køreteknik, undvigelse/opbremsning osv.
> Helst i Jylland, her i sommer.

Hvis du er hurtig er der vist stadig pladser på Ring Djursland i morgen :-/

Fra : Hekto

Dato : 09-06-06 10:16

Carl Dragert laid this down on his screen :
> "Simon Viftrup" <svif@phys.au.dk> wrote in message
>
> Hvis du er hurtig er der vist stadig pladser på Ring Djursland i morgen :-/

Næppe ... og nok heller ikke resten af sæsonen!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Steen Gruby

Dato : 09-06-06 23:17

On Fri, 9 Jun 2006 09:07:51 +0200, "Simon Viftrup" <svif@phys.au.dk>
wrote:

Hej Simon.

> [...]
>Helst i Jylland, her i sommer.
>Jeg har kørt mc i et års tid og kunne godt tænke mig at få nogle fif til

Mine varmeste anbefalinger til DMC's Broncekursus.
Det indeholder det du søger og lidt til

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo