Analt næveknep ?
Fra : Elite Hunting

Dato : 08-06-06 19:08

Min kæreste og mig ( især mig ) kunne godt tænke os
at prøve nogle grænser af .

Som situationen er idag; kan hun modtage en pæn stor
dildo i numsen relativt let. Bliver smurt godt ind i glidecreme
og op ryger den. Der skal presses lidt, men VUPTI så sidder
den dér. Hun kan virkelig godt lide det ,da fissen nærmest
løber med fissesaft ( undskyld mit sprogbrug men alt det
med skede, sekret etc er ikke mig )

Jeg er ikke indeghaver af en kæmpenæve og fire fingre glider
let op men jeg kan mærke der skal presse på , for at få hele
hånden op i røven på hende.

Jeg hader det dér med et røvhul der står på vid gab efter
analsex, min kones lukker sig pænt lige såsnart pik eller dildo
tages ud. Bliver det ved med det . hvis vi virkelig
går til den ?

Har et par spørgsmål til ifbm anal fistfuck :

1. Kan alle kvinder klare en hel hånd i rumpetten ?

2. Er der en specialteknik for en omgang "første gangs" fistfuck ?

Fra : pussylover5200@hotma~

Dato : 09-06-06 21:57

> Jeg hader det dér med et røvhul der står på vid gab efter
> analsex, min kones lukker sig pænt lige såsnart pik eller dildo
> tages ud. Bliver det ved med det . hvis vi virkelig
> går til den ?

At din kones anale ringmuskel hurtigt trækker sig sammen efter
længerevarende udblokning skyldes, at hun har relativ god kontrol over
den. I mange tilfælde vil en kvinde efter en given tid lade sig
"overgive" til den anale udblokning - og hun (og han for den sags
skyld) tilsidesætter mere eller mindre den naturlige refleks, der
gør, at ringmusklen trækker sig sammen. Og når dette sker, så går
det noget tid, efter at udblokningen er færdig, før end ringmusklen
og refleksen igen træder i kraft. Og så har vi den situation, som du
ikke vil opleve.

Jeg tror ikke man kan sige endegyldigt, hvorvidt din partner vil opnå
ovenstående, eller om denne vil kunne bevare kontrollen

> 1. Kan alle kvinder klare en hel hånd i rumpetten ?

Naturligvis ikke. Det er unaturligt. Folk har forskellige størrelser
lemmer og legemesåbninger. Nogle kan klare det, andre kan ikke. Nogle
kan nemt tilsidesætte deres anale reflekser, andre kan ikke.

> 2. Er der en specialteknik for en omgang "første gangs" fistfuck ?

Langsom, tålmodig, masser af glidecreme... og stop, lige så snart du
eller din partner føler/ser, at der er det mindste galt. Du kan
faktisk springe vedkommendes ringmuskel.