Prutte om prisen ?
Fra : Brian

Dato : 08-06-06 18:30

Hejsa

Jeg skal med min kære fader ud at finde noget scooter imorgen.
Han har tidligere prøvet en Kymco Agility (tror jeg den hedder) ved den
lokale scooterpusher. Da han spurgte efter prisen, var forhandler ikke
til at snakke ned i pris... noget min far ellers er temmelig skrap til.

Er det normalt at der ikke gives noget ved dørene i dén branche ?

/Brian

Fra : Allan Riise

Dato : 08-06-06 19:21

Brian wrote:
> [...]
> skrap til.
> Er det normalt at der ikke gives noget ved dørene i dén branche ?

Åhhrr, man kan tit få en hjelm og en lås med i købet..

--
Allan Riise

Fra : Brian

Dato : 08-06-06 20:17

Allan Riise wrote:

> Åhhrr, man kan tit få en hjelm og en lås med i købet..

Også på de helt billige modeller ?

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 08-06-06 19:55

Tror sgu ik der er noget at gøre fordi avancen på de scootere er afsindig
lille - der hvor de tjener pengene er - på hjælm , lås osv

Fra : Brian

Dato : 08-06-06 20:18

Pdr(2770) wrote:
> Tror sgu ik der er noget at gøre fordi avancen på de scootere er
> afsindig lille - der hvor de tjener pengene er - på hjælm , lås osv

Ja, der ser også ud til at være bred enighed om hvad de der
billige scootere skal koste.

Fra : xx

Dato : 08-06-06 20:23

"Brian" <nej@tak.du> wrote in message

> Ja, der ser også ud til at være bred enighed om hvad de der
> billige scootere skal koste.

Det lyder som noget ulovligt pris kartel indenfor scooter branchen. hvad
koster de egentlig i udlandet når man sammen ligner.

Fra : Thomas.b

Dato : 08-06-06 22:23

"xx" <dav@spam.com> skrev i en meddelelse

> "Brian" <nej@tak.du> wrote in message
>
> Det lyder som noget ulovligt pris kartel indenfor scooter branchen. hvad
> koster de egentlig i udlandet når man sammen ligner.

Det tror jeg ikke at der er. vi har måske for få impotør.
Har set lidt på priser på mobile på de små scooter. der er prisen meget som
her. Lige med undtagelse af min 125 ccm scooter på grund af de danske
afgifter.

Men forhandlerne tjener faktisk næsten intet på salg af en ny 30 eller 45
knallert. De tjener deres penge på service. og salg af løs tilbehør.

mvh. thomas