Svenske Rejseberuer på nettet ???
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 08-06-06 17:21

Hejsa Ng

en af mine venner snakker om det er nogle gange billiger at bestille sin
rejse i sverige.
men når jeg søger syndes jeg ikke at jeg kan finde nolge svenske.
kender i nået til det er det billiger at bestille i sverige ??
og har i prøvet det ???
og hvad for nolge sider findes der ???

Thomas

Fra : x

Dato : 08-06-06 21:09

Prøv bl.a. www.apollo.se
vh -jensen

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 08-06-06 21:21

takker

kender du flere ???
eller skal man barer sæte se bag på dem der er i danmark ??

thomas

Fra : BA

Dato : 09-06-06 19:48

> takker
>
> kender du flere ???
> eller skal man barer sæte se bag på dem der er i danmark ??

Det virker i hvert fald i mange tilfælde, men trods det, er denne dansk:

fx : http://www.spies.dk/dynamic/dynamicTextProduct.aspx?Dynamic_Id=24110
--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 09-06-06 21:40

Hej

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> wrote:

>takker

>kender du flere ???

Du kan kigge her: www.solfaktor.se

Dér er de fleste samlet under eet.
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Olesen

Dato : 01-07-06 14:45

Bruger du www.fritidsresor.se er der mange af de samme rejser som de har på
www.startour.dk, og også med afrejse fra København.

Priserne er bare 7 - 15% billigere end nøjagtigt samme rejser som hos
www.startour.dk

Mvh

Thomas

" Se billeder fra vores ferier i Grækenland og Thailand på www.tbo.dk "