BF2 Armored Fury crasher
Fra : Mogens

Dato : 08-06-06 16:39

Hej

BF2 her ellers kørt perfekt på min PC, men her
efter den sidste booster pack, Armored Fury, er
den blevet totalt ustabil. Spillet crasher efter nogen
få minutter hver eneste gang. Billedet fryser og
lyden kører videre i et loop. Eneste udvej er at resette
maskinen og det er jo træls.

Er det bare mig der er uheldig eller er der andre der
har oplevet det samme med den nye booster pack ?

mvh Mogens

Fra : BuFFerz

Dato : 08-06-06 18:11

> Er det bare mig der er uheldig eller er der andre der
> har oplevet det samme med den nye booster pack ?

Mit spiller fint med Armored Fury.
(så fint det nu kan efter 1.3)

Geninstaller evt. hele dynen.

Fra : Erik

Dato : 08-06-06 22:02

> [...]
> få minutter hver eneste gang. Billedet fryser og
> lyden kører videre i et loop. Eneste udvej er at resette

Have samme problem indtil, at jeg installet nye driver (beta) til min
gf7800gt og nu spiller det bare

/Erik