Udstødning af T-hansen noget skidt !!!
Fra : kim jensen

Dato : 08-06-06 15:24

Jeg har en gammel Suzuki AP50 hvor min udstødning til sidst ikke kunne mere.
Med den gamle udstødning kunne den køre mellem 65-70 km/t uden der er lavet
noget ved den.
Men efter montering af en uoriginal udstødning fra T-hansen er den godt nok
blevet sløv, utrolig sløv det tager en evighed for knallerten at komme op på
bare 30-35 km/t og max farten er nedsat til at kunne køre max 40 km/t.
Det kunne jeg sådan set godt leve med, men at blive taget i optrækket af en
målerlarve, ja det syntes jeg altså går for langsomt.

Har nogle andre erfaring med at købe udstødninger hos T-hansen hvor i har
haft samme problem ?

Det skal siges at det var en 45 udstødning der blev indkøbt. ved ikke lige
hvordan man ser det.

Men nu er det et lille stykke tid siden den er indkøbt, så at få den byttet
den går selvfølgelig ikke.

Men nogle der ved hvor jeg kan købe en ny til rimelige penge hvor jeg kan
være sikker på at den ikke er som den der sidder på.

mvh Kim

Fra : Charlotte

Dato : 08-06-06 15:41

> [...]
> Det kunne jeg sådan set godt leve med, men at blive taget i optrækket af
> en målerlarve, ja det syntes jeg altså går for langsomt.

Der sidder nok et par begrænsninger i den nye udstødning.. hvad for en model
er det?

Fra : kim jensen

Dato : 08-06-06 15:52

Det er en Tecnigas Basic af "bedste" kvalitet til den nette sum af 499,00

mvh Kim

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 08-06-06 17:16

Har du checket om der sidder en begrænsning i for-røret på den - det plejer
der at gøre ligesom en plomb der sidder med en enkelt svejseklat eller at
der simpelthen er sat en skive i der skal bores ud - check om for-røret har
samme diameter helt ude der hvor den skal sættes på cylinderen og ned til
bøjningen - vil næsten vædde med der sidder en begrænsning der!

Fra : kim jensen

Dato : 08-06-06 18:18

"Pdr(2770)" <peder.hansenFJERN@DETTEwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for-røret har samme diameter helt ude der hvor den skal sættes på
> cylinderen og ned til bøjningen - vil næsten vædde med der sidder en

Det vil jeg prøve at kikke på i morgen. Det kunne jo være.

mvh Kim

Fra : kim jensen

Dato : 09-06-06 13:16

> [...]
> for-røret har samme diameter helt ude der hvor den skal sættes på
> cylinderen og ned til bøjningen - vil næsten vædde med der sidder en

Det havde du ret i der sad i trompet ligende ganstand i for-røret, den måtte
lade levet. Men desværre er gevindhullet på cylinderen knækket af.
Jeg har heldigvis en ny cylinder liggende, så den komme på i næste uge

mvh Kim

Fra : Morten Trab

Dato : 08-06-06 20:56

On Thu, 8 Jun 2006 16:52:17 +0200, "kim jensen"
<kimfjerndette.jensen@get2net.dk> wrote:

>Det er en Tecnigas Basic af "bedste" kvalitet til den nette sum af 499,00
>
>mvh Kim

Da jeg sidste år skiftede udstødning på min BigMax havde jeg ca. samme
problem som dig, bortset fra at min kvalte sig selv...

Snup en nedstryger og sav den yderste cm af "afgangsrøret" (den lille
"studs for enden af udstødningen) så skal du bare se løjer...

Min BigMax gik fra ~35 (når den vel at mærke kørte på flad strækning
da den mindste lille bakke kvalte den) til ~85 :D

Mvh. Morten

Fra : Charlotte

Dato : 08-06-06 15:41

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda