Mac og pc skærme
Fra : Jimmy

Dato : 09-01-01 13:40

Hej
Kan man bruge en mac skærm til en pc, og omvendt?
Jimmy

Fra : Ben Knudsen /NNFBEN

Dato : 09-01-01 14:34

escherich@get2net.dk,Ny-Internet writes:
>Kan man bruge en mac skærm til en pc, og omvendt?

Med almindelige skærme via adaptere, ja. De koster ikke en bondegård...
Jeg ved dog ikke hvordan det forholder sig med de nye TFT-skærme

Mvh Ben

Fra : Simon T

Dato : 09-01-01 15:13

De koster faktisk en bondegård. Med mindre du mener at det er billigt at
betale omkring 300 kroner for at kunne sætte din Appleskærm til din nye
G4...
TFT-skærmene (De nye i hvert fald) bruger et DVI-stik der ikke umiddelbart
kan omformes til VGA.

Med Venlig Hilsen

Simon T

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 09-01-01 16:18

Simon T <c973474@student.dtu.dk> wrote:

> De koster faktisk en bondegård. Med mindre du mener at det er billigt at
> betale omkring 300 kroner

Bondegårde fås faktisk kun for beløb, der mindst skal ganges med 10000

Hvis jeg i forvejen har en sådan skærm, finder jeg slet ikke 300 kroner
afskrækkende.
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Martin Edlich

Dato : 09-01-01 16:28

In article <1emz61q.h42xk41s7gxjwN%serse@diku.dk>, PerRonne@mac.com
wrote:

> Bondegårde fås faktisk kun for beløb, der mindst skal ganges med 10000

Pjat, gå selv ned i BR og kig efter...

--
MVH
Martin Edlich AKA "Århhh du er sgu da en bette Gud Martin!"

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 09-01-01 15:27

Jimmy <escherich@get2net.dk> wrote:

> Hej
> Kan man bruge en mac skærm til en pc, og omvendt?

Ja - med skærme og mac'er fra før 99 kræver det dog en Sub-15 (mac) ->
VGA konverter.

Du skal også være opmærksom på at gamma sakl indstlles forskelligt på PC
og Mac, samt at ældre mac'er og skærme brugte andre opløsninger og
opdateringsfrekvenser end PC'ere (ca. før 95)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Ledig lejlighed? Jeg er boligløs i København - Hjælp!

Fra : Ben Knudsen /NNFBEN

Dato : 09-01-01 16:35

c973474@student.dtu.dk,Ny-Internet writes:
>300 kroner

Jesus. Må indrømmer at jeg tænkte i brugtpriser, hvor de oftest kan købes
for en hund eller mindre, men der skal nok være forhandlere der er frække
nok til at tage så meget for dem... men alligevel 300!

Mvh Ben