Symantec Client Security 3.1
Fra : Søren Skovgaard

Dato : 08-06-06 13:59

Hej alle !

Jeg skal til at vælge en god sikkerhedspakke, og jeg har kigget længe
på Symantec Client Security 3.1 (IKKE det samme som Norton Internet
Security 2006).
Er der nogen som har erfaring med Symantec Client Security 3.1. Jeg
kunne godt tænke mig at vide, hvilke fordele og ulemper, der er ved
produktet - her tænker jeg ikke mindst på effektivitet,
brugervenlighed, ressourcekrav mv.

På forhånd tak

--
Søren Skovgaard

Fra : ab©

Dato : 26-06-06 13:03

"Søren Skovgaard (slet 7FI2X)" <ssk@7FI2Xprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunne godt tænke mig at vide, hvilke fordele og ulemper, der er ved
> produktet - her tænker jeg ikke mindst på effektivitet,

Nu er Symentac-produkter nok et af de systemer, folk elsker at hade -
jeg er heller ikke stolt af deres systemer (for slet ikke at nævne besværet
med at afinstallere igen). Noget andet er (har jeg læst), at flere vira
bliver designet ud fra de evt. huller, der er i Norton, da programmerne er
ret udbredte.

ab©