Reparation af hul i plade karosseri, fremg~
Fra : sdsf

Dato : 08-06-06 11:47

Jeg skal reparerer et hul i en bildør.
Hullet er ca 10 x 10 cm.

Jeg har tænkt mig at skære et 12 x 12 cm stykke ud af en karosseri-plade,
og holde den på indersiden, medens jeg svejser den på i nogle punkter
i kanten udefra.

Dernæst vil jeg så spartle ud plastic padding eller glasfiberspartel.

Er det ikke en rigtige fremgangsmåde?

Fra : claus b. p.

Dato : 08-06-06 12:53

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message
> [...]
> i kanten udefra.
>
> Dernæst vil jeg så spartle ud plastic padding eller glasfiberspartel.

Lyder fint, husk at rustbehandle indvendig til slut. Ellers er det hurtigt
spildt arbejde.

/Claus