ring til Steen Johansens erotisk Hotline
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-06-06 21:19

tlf : 27663470

Der var godt nok svare på da jeg prøvede at komme igenem - hvis der
altså ikke var optaget det er åbenbart meget populært !
--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : ThomasB

Dato : 07-06-06 22:52

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> skrev i en meddelelse
> tlf : 27663470
>
> Der var godt nok svare på da jeg prøvede at komme igenem - hvis der
> altså ikke var optaget det er åbenbart meget populært !

Hvis det er et fungerende telefonnummer, og ovenikøbet steens, så er du et
ualmindelig stort, dumt røvhul.

Fra : Ulvir

Dato : 08-06-06 00:55

Lissom hende her? http://www.perverts.nl/files/goatsegirl.wmv LOL

Fra : ThomasB

Dato : 08-06-06 15:08

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Lissom hende her? http://www.perverts.nl/files/goatsegirl.wmv LOL

Haha! Hun har da godt nok et MEGA røvhul dér

Fra : Leif Neland

Dato : 08-06-06 15:12

ThomasB wrote:

> Haha! Hun har da godt nok et MEGA røvhul dér

Sådan ser det også ud på en hest...

Leif

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-06-06 15:32

On Thu, 8 Jun 2006 01:55:12 +0200, "Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote:

HI Ulvir :0)

>Lissom hende her? http://www.perverts.nl/files/goatsegirl.wmv LOL

jeg ku ikke komme igenem ...?

prøvede du foriøvrigt tlf nr :) ? den er da meget sjov ....